søndag 20. mars 2011

Nesten ferdig.....

Vi pusser opp hele på hytten..det tar litt tid.
Nå er rommet til sønnen min nesten ferdig!
Vi har malt vindu, tak og hylle (den var på kjøkkenet før)
Nå henger den over sovesofaen og rommer leker, spill, dvd osv.
Bra med gjenbruk!
Beiset vegger og seng, byttet til eikeparkett på gulvet.
Veldig førnøyde både vi og eieren av rommet.
Wall Stickers på sengen har jeg fått laget etter eget ønske hos :

Før:
Hyllen på kjøkkenet.



Etter:
Hyllen etter litt maling.


4 kommentarer:

  1. Hei! Så flott det ble:O) skikkelig stilig. Jeg kan tenke meg du er fornøyd, det hadde jeg vært. Tøfft med de mørke veggene og sengene. klem

    SvarSlett
  2. Å, så fint resultat!!
    Skikkelig koselig hytte:) Slike hyller er gull verdt, utrolig hva man kan få gjemt vekk:)
    Kan tenke meg eieren av rommet er stolt ja. Koselig veggord, de kan man ikke få nok av;)
    Ha en nydelig uke, klem!

    SvarSlett
  3. ser der du...) det ble foradnring (som fryder ) kjempefint ble det.:-) koselig hytte..)

    ha en fin tirsdag.)

    SvarSlett
  4. Koselig hytte...så flinke dere er. Hos oss står oppgavene i kø på hytta, får ta det steg or steg da. Ha en fin onsdag....klem

    SvarSlett