mandag 21. november 2011

Soverommet på hytten er endelig ferdig!

Endelig er soverommet på hytten ferdig.....vi ble veldig forsinket da stokkmaur overraskende hadde angrepet hytten vår.
Det har skjedd lenge før vi kjøpte hytten (tar mange år før de får bygd opp et så stort samfunn) Det har gått  lang tid og mye fram og tilbake med hun som solgte oss hytten.
Vi fikk  dekket noen av utgiftene, men 
kom ikke helt i mål.
Endelig er stokkmauren borte etter at vi har hatt et firma som har fjernet det.
Tid og penger....ja, ja får være glad de er borte!

Før:



Etter:



wallstickersen er fra :

Det flotte sengetøyet med elg er jo å få tak i flere steder, mitt er fra

Her kan du være med i en utfordring: Kontraster hos NIB.


19 kommentarer:

  1. Hei hei, så bloggen din inne hos kronprinsessene! takk for besøket, ses innom hos meg?

    SvarSlett
  2. Hyggelig du var innom bloggen min, jeg legger meg som følger:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for utrolig koselig melding på bloggen min:) Kjente litt på julestemningen:)
    Soverommet var utrolig stilig!!! Eksklusiv hyttefølelse:)

    Ha en fantastisk førjulstid!
    Skal følge med hva du driver med frem mot jul:)

    Klem Mari

    SvarSlett
  4. Æsj, så kjedelig med maur!!
    Godt dere er kvitt de nå da:)
    Kjempefint ble det på soverommet - skikkelig hyttefint;)
    Eeeelsker sengetøyet!

    Ha en finfin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. så flott det ble
    her sover dere sikkert godt!

    SvarSlett
  6. Så fint soverommet ble! Det sengetøyet er så herlig :)

    Julepynten min er kjøpt i London, på Muji og Liberty.

    Klem Linnea

    SvarSlett
  7. Oj, så FLOTT det ble - forandring fryder. Flinke dere er!

    Ha en fortsatt flott midtukedag =)

    SvarSlett
  8. For en forandring,kjempefint!:) Sengetøyet var helt nydelig:)

    Klem

    SvarSlett
  9. Oi, stokkmaur er ingen hyggelig overraskelse.. Men dere har i alle fall fått et koselig soverom på hytta! Liker sengetøyet deres VELDIG godt. Lekkert.
    Klem fra Hedda

    SvarSlett
  10. Wow, så flott det var blitt!
    Takk for koselig hilsen på giveawayinnlegget.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  11. Så gøy at du deltar i min fotokonkurranse. Nydelige bilder av ett vakkert soverom! Lekker, smekkert!

    husk at innlegget ditt må linkes direkte tilbake til mitt konkurranseinnlegg for å være gyldig, det er en del av reglene som Nikon har satt :)

    Finfin kveld!
    klem

    SvarSlett
  12. Perfekt :)
    Det er så dumt hvis nikon ikke godkjenner bildet vet du...

    Nydeligste hytetsoverommet jeg har sett på lenge :)

    SvarSlett
  13. Veldig flott soverom i en hytte :)

    SvarSlett
  14. Hei:)Så fin blogg du har,legger meg til som følger..Lykke til i konkuransen!klem fra kathrin

    SvarSlett
  15. Stilikt soveromm...

    Lykke til i Konkurransen


    Britt Kristin!

    SvarSlett
  16. Så flott det ble! :)

    Lykke til i konkurransen fra Huldra. :)

    SvarSlett
  17. Så herlig seng, og ikke minst sengetøy!!
    Det gleder meg at du deltar i min utfordring.

    Fine tanker til deg.
    Jippiklem, Ane

    SvarSlett
  18. Takk for koselig kommentar. Ja, det er så gøy med hytte!Kjempefint soverom dere har fått. Takk for tips til sengetøy, her må jeg nok bestille. Tror kanskje det må bli bjørnetrekket:-) Legger meg til som følger, håper du blogger mer om hytta, moro å følge med! GOD PÅSKE:-)

    SvarSlett