tirsdag 21. februar 2012

Den som leter finner...

Rommet til datteren min på hytten i Trysil er ferdig!

Etter litt leting på finn.no, nytt gulv og litt maling på noen gamle møbler samt et søppelfunn så ble det veldig koselig på rommet hennes.
Loftsengen og sovestolen har jeg kjøpt på finn.no.
Resten av møblene er malt fra furu til lyst og nye knotter...så mye bedre plass med loftsengen.

Tavlehyllen fant jeg ved konteineren ved hytten i Risør i sommer..
Den malte jeg og satte på en
Wall Stickers fra
http://www.hildeheimdal.no/
(mannen min tror jeg er gal når jeg kommer hjem med søppel... men var enig at den ble fin)

Før:


Etter:









Dette er mitt bidrag til Myke minutter sin utfordring:
Vis meg din kommode.

Se her for flere flott bidrag:



23 kommentarer:

  1. Så stilig det ble!
    Takk for koselige kommentarer inne hos meg!

    Klemmer Elin

    SvarSlett
  2. Takk for fin kommentar :)

    Så flott rommet vart!! Stor forrandring :)

    Klem A

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar inne hos meg!

    Det er mye fint å finne på finn.no Har mange timer der selv!
    Rommet ble kjempe fint!

    Klem
    Liv-Tone

    SvarSlett
  4. Rommet ble kjempeflott, og det er lille Bella også. Litt mindre en vår Bella, blir ofte kalt Bølla.

    SvarSlett
  5. For en hærlig forandring!
    Kan tenke meg det er en frøken som er fornøyd:))
    klem

    SvarSlett
  6. Rommet ble jo kjempe fint,kan tenke meg frøkna er fornøyd.Ha en riktig fin vinterferie.

    SvarSlett
  7. Ble jo kjempefin forandring. Koselig blogg du har, her blir det mye titting fremover.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  8. Så fin forvandling! Klem Madelén

    SvarSlett
  9. Så fint dette ble!
    Her vil hun nok like seg :)
    Ha en fin uke videre!
    Klem ;)

    SvarSlett
  10. For en stor forskjell!
    Det ble knallfint og koselig og "søppelfunn" digger jeg:)
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!:)
    Ha en fin fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
    Svar
    1. Mannen min ler litt av meg, jeg leter og finner...
      Han må noen ganger kjøre for å hente både ting jeg finner her og der og kjøper fra finn.no
      :)

      Slett
  11. Lekkert rom..))

    Deilig med sol og snø på fjellet..)) sånn det skal være i vinterferien..))

    Og jo, du har aktivert "vis ordrebekreftelse " på bloggen din..) det er her jeg har tatt skjermbildet..))

    Klem

    SvarSlett
  12. prøv å legge inn en kommentar på egen blogg så ser du at du har det..)

    for å fjerne det:

    klikk på innstillinger opp på menyen på bloggen din, så kommentarer, så skroller du ned på siden til det står
    Vise ordbekreftelse for kommentarer?
    her kan du huke av for ja, eller nei, velg NEI..:))

    Klem

    SvarSlett
  13. Om du logger ut av blogspot og kommenterer som anonym, får du vis ordrebekreftelse?

    Nå er jeg på mobil, litt mer knotete å skrive herfra. Øverste linje
    På bloggen din, klikk på "innstillinger". Under der er det en
    Menylinje der du velger "kommentarer" så blar du nedover på siden til det står "vis ordrebekreftelse for kommentarer". Huk av på nei;-))og gå ned på siden og klikk på lagre .nattaklem

    SvarSlett
  14. Ja, søppel er visst ikke alltid søppel...tavla var jo kjempefin! Deilig med masse vinduer i rommet!

    SvarSlett
  15. se om dette kan hjelpe..:) en kommentar fra en annen:

    Ante ikke at jeg hadde det, og fant ingen steder jeg kunne gjøre om på det heller, men så hadde jeg gått over til den nye grensesnittet. Jeg måtte gå tilbake til det gamle, og DER fant jeg det. Nå ser det ut til å være fjernet hos meg, så da gikk jeg tilbake til det nye grensesnittet igjen, siden det er mer oversiktlig, synes jeg.

    SvarSlett
  16. Så flott det vart:)kjekkt med forandring.
    Ha ein fin dag:)

    SvarSlett
  17. Wow,dette var flott!
    Knallfint med hvitt, og den brune fargen på veggene var nyyydelig♥

    SvarSlett
  18. Så stas at du er med på utfordringen min! :) Utrolig gjennomført, hele rommet! Fin torsdag til deg, her i Miami er det fortsatt onsdag kveld :) Klemmer

    SvarSlett