onsdag 29. februar 2012

Setter spor...

Dette smykke fikk jeg laget til bursdagen min for et par år siden fra min mann :)
(jeg ordnet det selv)
Er noe av det kjæreste jeg har, minne fra når mine barn var bare noen dager.
Smykke fikk jeg laget her:






JEG SETTER SPOR


Det hender du blir lei fordi jeg er så liten.

Jeg setter spor overalt og gjør deg ganske sliten.

Men hver dag blir jeg større, ja en dag blir jeg stor,

og alle mine avtrykk blir bare svake spor.

Her er mitt lille avtrykk så du kan huske og forstå,

hvor søte hender jeg hadde den gang de var små.

17 kommentarer:

  1. Så utrolig morsomt smykke...at de som har laget det fikk det så bra til!
    Har englebarn-smykke med et englebarn til hver sønn...ingravert med navn og fødselsnr.
    Ha en nydelig dag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Å så utrolig skjønt.En riktig skatt spør du meg:)
    Det diktet fikk jeg i julegave et år,Linus sine håndavtrykk på et bilde med diktet skrevet opp på....skal love det kom både klump i halsen og tårer i øyekroken..det ervsååå nydelig:)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  3. Så utrolig flotte smykker:O) Og det diktet er jo så nydelig det også. Ha en fin onsdag, klem

    SvarSlett
  4. Hei på deg. :o)

    Takk for hyggelige ord inne hos meg. :o)))

    Så utrolig tøffe smykker da, der må jeg inn å se tvært! hehe

    Ha en super dag.

    Klem Simone :o)

    SvarSlett
  5. Så nydelig smykke - som bærer på de skjønneste spor! herlig :)Og så fint dikt du deler her. Takk :) Koselig å titte innom denne bloggen syns jeg, den er så fin! Ønsker deg en nydelig uke videre. klem

    SvarSlett
  6. Så herlige smykke og så herlige ord:)nydeligt!
    Ha ein fin dag:)

    SvarSlett
  7. Utrolig flott og nydelig smykke og for et kjært minne. Tiden med barn går så utrolig fort det merker man nå som de er ute av redet :) Ønsker deg en fin dag Klem

    SvarSlett
  8. Takk for kommentar inne hos meg :)
    Så fint smykke! Koselig med noe personlig, og ikke bare noe tilfeldig kjøpt.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  9. Tusen takk for din referense og det er godt å høre at du er fornøyd med smykker. Det var bare hyggelig å lage. Kathryne Little Wonders

    SvarSlett
  10. Så fine smykker! Kjempekoselige å ha hengende rundt halsen :)

    SvarSlett
  11. klump i halsen så vakkert dikt!Smykket er nydelig og ligger jo også nært hjertet..
    klem

    SvarSlett
  12. Hei på deg.
    For et nydelig smykke!!
    Og det vakre diktet gir meg alltid klump i halsen... De vokser så alt for fort ;))
    Ønsker deg en riktig fin onsdag.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  13. Hei igjen.
    Så kjekt at innlegget mitt ga deg en god ide ;)
    Klem, Monica

    SvarSlett
  14. Så nydelig smykke.. og det diktet kjenner jeg også godt igjen.. er bare så herlig og sant
    God onsdagskveld til deg

    SvarSlett
  15. Så flott smykke:)og nydelig dikt♥
    Klem

    SvarSlett
  16. Koselig innlegg, og koselig med besøk av deg på bloggen min:)

    SvarSlett
  17. Det diktet er så nydelig! Kjempe fint smykke:)

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett