lørdag 31. mars 2012

Er jeg blitt gal?



I går skulle vi kose oss med laks, la 4 biter i formen og helte over olje og krydder.
Lot den stå på benken til ovnen var varm.
Lurte jo litt da jeg tok ut 3 stykker laks ut av ovnen... jeg la jo 4 i formen...?
Mannen min trodde jeg rotet litt da jeg sa at det var blitt borte et stykke laks.
Etter hvert ble Bella og Pus avslørt,  fulle av krydder og seige i pelsen!


I dag har jeg handlet masse mat og snadder til påsken!
Kost meg ute i solen.
Bella ville vel også ha litt snadder...

10 kommentarer:

  1. Hihi,har sånne tyver i huset vi også...pus tar hund sin mat,hund tar pus sin mat...og begge tar gjerne vår hvis de kan!! ;-)
    Fiiin lørdag til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  2. HEHE.. godt du fant ut hvem som stod bak forsvinningen. :)

    SvarSlett
  3. Hehe,festlige dyr du har:)
    Ein fin kveld til deg!

    SvarSlett
  4. Klart de ville også være med på festen, bare litt på forskudd.....herlig!

    God påske til deg og dine. Tirsdag morgen er jeg klar for å dra på hytta og ønsker meg oppholdsvær og sol.

    SvarSlett
  5. Så koselig :) Vi storkoser oss med Earth hour :)
    Kake og dessert og masse stearinlys, vi er med.
    Kos dere videre ;)

    SvarSlett
  6. Vi som har dyr, blir aldri tomme for opplevelser :)

    God påske.

    Klem

    SvarSlett
  7. Hihi.... artig historie! Bra du fant ut hvem det var :) kos dere! Klemmer

    SvarSlett
  8. Hehe...Sånn kan det gå!
    Ser ut som du koser deg ute!
    Klem*

    SvarSlett
  9. He he kjenner til det fenomenet.. En gang hadde jeg baket en pai, og hele den ble borte... De hadde vært beskjedene og ikke forsynt seg av alt hos dere da i det minste;)

    SvarSlett
  10. he he, kjent med det;) Husker særlig da hunden vi hadde før spiste opp hele bollen med risboller som mamma hadde laget:) Han ble ganske så dårlig i magen!:)

    Klem

    SvarSlett