mandag 19. mars 2012

Favoritt nips!

Min favoritt nips er denne:
Lysets engel!

Kjøpte den hos "såpedamen" i Søndeled som vi kaller henne :)
Har kjøpt flere andre flotte ting fra Marte.
Hun lager nydelige såper og keramikk produkter, derfor kaller vi henne såpedamen.
Barna har kjøpt mange såper der, lukten minner meg om hytten i Risør, har alltid en kurv med mange såper fra henne på badet i Risør.
Når min sønn ønsket doktorsåpe laget hun det på bestilling (såpe med doktorfigur inni)


Detter er mitt bidra til fabelaktig sin Utfordring: vis meg ditt favoritt nips.
Se flere flotte bidrag her:

9 kommentarer:

  1. Kjempefine:)
    Ein fin mandag til deg!

    SvarSlett
  2. Så skjønn den var!
    Og så utrolig stilig fototapeten under var, kjempetøft!!
    ha en fin ny uke :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempefin engel, lykke til i utfordringen :)

    Så smart med det den bildetapeten under her, så jo virkelig ut som ekte, kjempetøfft :))

    Fin ny uke til deg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  4. Så herlig den var! Lykke til! :)

    Klem Anine

    SvarSlett
  5. Veldig fin:-) Og det samme var jammen tapetet under også. Så tøft! Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  6. Jeg elsker jo engler, og denne var spesiell og veldig, veldig flott!!

    SvarSlett
  7. Så fin - skjønner godt at du er glad i engelen. Jeg har ikke plass til så mye nips, men elsker engler og lys. En sånn skulle jeg alltids fått plass til, tror jeg :)

    SvarSlett
  8. Herlig bidrag! Jeg elsker keramikk, og alt det fine man kan lage av det. Koselig blogg du har!
    Kommer gjerne igjen!
    Klem*

    SvarSlett