lørdag 17. mars 2012

Fototapet.

Noen vinduer inne på gutterommet på hytten i Trysil er blendet, det er vinduer mellom alle rom.
Ikke så pent å se rett på plankene mot baderomsveggen.
Så da måtte jeg finne på noe...
Fototapet på vinduene av utsikten mot sør ville gi en illusjon av å se ut!

Jeg sto på hyttetaket for å ta bilde i riktig vinkel, så tapeten er montert riktig i forhold til retning.



Tapeten er kjøpt på http://www.photowall.no/
Veldig fornøyd med resultatet!

Kontraster med beiset panel og blank oljemaling (glans 40)

Mitt bidrag til Nib sin utfordring kontraster!
Se her for flere innlegg:


http://norskeinteriorblogger.no/2013/02/01/utfordring-tid-for-kontraster/

38 kommentarer:

  1. Kjempefint,
    Også alltid deilig solstråle da ;)

    Ha en strålende fin helg.
    Klem LinnTherese

    SvarSlett
  2. Det ble kjempe fint! Veldig lurt å gjøre slik.

    Takk for koselige ord på bloggen min. Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  3. Utrolig stilig!!
    Finfin hytte dere har!!
    God lørdagskveld til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Kul tapet!
    Fargen på benken i mitt innlegg heter vel brunsort tror jeg og er i en matt finish.
    God helg.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  5. Oj, så knallbra utsikt du fikk!! :)) Jeg har et vindu som kunne trenge slik "vindustapet" jeg også! ;)

    Ha en fin kveld! 0)

    Stor klem, Ann.

    SvarSlett
  6. Så utrolig stilig :))Kjempe smart :)
    Ha en fin kveld,klem:)

    SvarSlett
  7. Hei!!!
    Takk for koselige kommentarer inne hos meg, så fant jeg deg også! Jeg synes alltid det er så kjekt å se hva folk har fått i goodiebags og nå når endelig jeg har fått (så det holder!!!) synes jeg det var kjekt å kunne vise fram ;)

    Fantastiske puter du har laget lengre nede her, likte særlig den med peacetegnet og jordkloden!

    Ha en flott lørdagskveld,
    klem fra Mari Ann

    SvarSlett
  8. Så utrolig kreativt og dekorativt!! Fortsatt finfin helg :) Klemmer

    SvarSlett
  9. Takk for fin kommentar. Og forvandlingen på kjøkkenet ditt, var utrolig fin!

    SvarSlett
  10. Det der var skikkelig kult og ekte!
    Ha en fin søndag...
    klem

    SvarSlett
  11. Utrolig flott fototapet, på bildet her ser det virelig helt naturtro ut! Kjempeeffekt :-) God søndag! Klem Ranveig

    SvarSlett
  12. Så utrolig kult, ser helt ekte ut!
    Klem♥

    SvarSlett
  13. Kreativt og utrolig stilig!
    Ble vikelig fint ღ Ønsker
    deg en fortsatt fin søndag
    og helg, klem fra Mette

    SvarSlett
  14. Så smart og det ble jo kjempefint. Takk for tipset. Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  15. FANTASTISK!!
    Det ble jo knallbra:)

    SvarSlett
  16. Det var jo kjempelurt:) Så deilige når kreative ideer lykkes.

    SvarSlett
  17. Enig! Man får aldri nok av lys.. Både sommer og vinter, høst & vår! :)
    Åååh så fin tapet! Smart! :)

    Goood søndag!
    klem

    SvarSlett
  18. Det var jo supersmart da. Hvilken flott idè.

    Jorunn

    SvarSlett
  19. Tusen takk for gode ord hos meg,
    d setter jeg stor pris på:)
    Er dårlig på kommentering om dagen,
    da energien er på bånn, men satser
    på at det blir bedre;)

    Så fint det var, nydelig fototapet:)

    Ønsker deg en flott uke:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  20. Knallfint! God søndag. Klem fra Kine.

    SvarSlett
  21. Oi, så kult! Knallfint ble det!

    Ha en fin ny uke!
    KLEM

    SvarSlett
  22. Så utrolig fint det ble:) Og troverdig:):):)
    Super ide.

    Klem

    SvarSlett
  23. Lurt og ikke minst kjempefint!!
    Ha en fin uke!
    Klem E

    SvarSlett
  24. du lurte meg!
    Jeg trodde faktisk det var ett vindu med utsikt =D
    Satt å tenkte "å for en fin utsikt med solnedgang", men neida, det lønner seg å lese først hehe..
    Det var kjempe stilig!
    Klem ;)

    SvarSlett
  25. Så smart å gjøre det sånn! Kult og gjennomtenkt med foto-tapeten!

    Klem.

    SvarSlett
  26. Så kul ide! Og genialt at det faktisk er utsikten utenfra! Min mann er vokst opp i Trysil, så vi har hatt mange fine turer dit. Deilig med godt skiføre! :)

    SvarSlett
  27. Kjempesmart og kult! Lykke til i utfordringen! :))

    Klem, Turid

    SvarSlett
  28. Det blei kjempestilig :)

    finfin fredag til deg!

    SvarSlett
  29. Så flott det ble!:D Fototapet er en stilig sak!

    SvarSlett
  30. wow! Utrolig stilig! Og bare det å komme på ideen da :)
    Ha en flott helg!
    Ingrid

    SvarSlett
  31. Et herlig vindu i seg selv med den artige vinkelen,og så flott med fototapet da,genialt!!!!!Bildet på tapeten kunne ikke være mer perfekt faktisk!!!
    Festlig bidrag,av ekte interiør....slik liker jeg det ;)
    God helg!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  32. Å så utrolig lurt!! Også så stilig da!
    Tvi tvi i utfordringen ♥
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett
  33. Wow! Dette var jo både kjempelurt og -fint! :) Ønsker deg en god påskehelg. :)

    SvarSlett
  34. Kjempe fint og lurt :) helt ok å bruke dette til min utfordring ;) men da må du lage eit nytt innlegg om det og lime inn bildet om utfordringen og linke inn til meg :) da får du 20 lodd :) koseligt at du vil vere med. Knall kreativt bidrag :) kleeems Diana

    SvarSlett