onsdag 14. mars 2012

Gøy med strykejern!

Jeg har vært litt kreativ, laget noen nye puter og en lampeskjerm.

Gaupe og elgpute til krakken i gangen, tok bildene i dyreparken for et par år siden.


Synstest og peacetegn til jenterommet til min datter.
Jeg scannet synstesten fra et postkort, printet ut på strykeark.
Viktig å huske på at det må speilvendes!





Bloggen Fabelaktig har en utfordring.
Vis meg din favorittpute.
Dette er mitt bidrag!

Se her for flere flott bidrag:
http://www.fabelaktive.com/2012/04/utfordring-pute.html

23 kommentarer:

  1. Det er gøy med slike strykemotiver. Gjorde en del av det for noen år siden. Flotte puter og lampeskjerm. :)

    SvarSlett
  2. Stilig!! Kjekt å få sitt personlige preg på tingene!!
    Fin dag til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Kjempefint:)kjekkt å med noke ein har gjort sjøl:)
    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  4. Åh så fint det ble :)

    Noe jeg skal gjøre også tror jeg..

    Fineste onsdagen til deg og dine. Her skinner solen og jeg skal dytte i meg en neve pollenallergipiller å ta med mannen på lunsj... hihi!
    klemklem

    SvarSlett
  5. Så morsomt,kjekt og kunne printe disse ut selv..Syns de man kjøper i interiørbutikker er noe overpriset!
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  6. Så enkelt kan det gjøres ja!
    Hyggelig at du vil være med i giveawayen min!

    SvarSlett
  7. Hei, å takk for koselig kommentar hos meg :)
    Kjempetøffe puter og lampesjerm du har lagd, er ikke så hendig når det gjelder slikt så det blir til å kjøpe ferdigprodukt her i gården :))

    Fortsatt fin uke til deg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  8. flink du er!!
    svar:tusen takk :)
    det er et par ting vi kommer til å gjøre anderledes hvis vi skal gjøre det igjen..som å ta med flise-prøve hjem så vi slipper spraye..men det var veldig gøy å se den oppe :)

    SvarSlett
  9. Kjempefine puter og blogg. Ha en fin onsdag.

    SvarSlett
  10. Flink og produktiv du har vært :))
    Takk for hyggelig kommentar :))

    Klem Bente

    SvarSlett
  11. Så kult!
    Likte spesielt elg- og gaupe putene.
    Et besøk i dyreparken og plutselig noen puter :)

    Ha en fin onsdagskveld!

    SvarSlett
  12. Herlighet så tøfft gutterommet ditt er, så flink du er! Har ikke sett kistene med det norske flagget på!
    Stilig med peace tegn. Min far får dånedimpen når jeg henger det i ørene. Han frykter vel at hippietiden kommer tilbake, og hva jeg kommer til å gjøre med det !! Hehe. Sort får.
    Ha en fiiiin kveld, klem, M

    SvarSlett
  13. Så herlige puter og lampeskjerm! Moro når en kan lage slike ting selv:)
    Men det å speilvende motivet gjelder ikke alle printere!
    Min (Canon) speilvender det automatisk:) det fant jeg ut etter 3. forsøk:)
    Ha en fin fin kveld! og tusen takk for kommentar hos meg!:)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, stemmer det at noen printere gjør det om du velger strykeark i menyen.
      :)

      Slett
  14. Wowh, så flink du er! Kjekt å ha sitt eget design på skjerm og puter. God natta:)

    SvarSlett
  15. Så flotte puter :) Det er rart med det, man får liksom aldri nok puter og det er vel det som i hvertfall i mitt hjem byttes ut oftest.
    Ha super flott torsdag, klem Yvonne

    SvarSlett
  16. Herlig, så kreativ du er!
    Ha en fin dag...
    klem

    SvarSlett
  17. Hei=)
    Nydelig bakgrunns bilde her hos deg.
    Sannelig bor det en kreativ dame bak denne bloggen, flotte puter=)
    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  18. Heia, trodde jeg hadde lagt meg som følger hos deg, men nå har jeg gjort det.
    Så flotte de putene ble, da. Flink du er.

    Klem Bente

    SvarSlett
  19. Kjempefine! Flink du er :)
    En god torsdag til deg :)

    SvarSlett
  20. Åja det var smart!! Det må jeg også prøve!:)

    SvarSlett
  21. Åh så gøy at du deltar :)

    Fineste tirsdagskvelden til deg!
    Jeg skal kose meg på en skikkelig bloggrunde jeg nå :)

    Klem

    SvarSlett