fredag 23. mars 2012

Legge bort vinterjakken....

Nå er det blitt mye varmere ute, så nå er det tid for å legge bort de varme klærne og finne frem litt lettere klær.
Jeg var så heldig å vinne en flott jakke fra Shape up, nemlig en flott  Røhnisch vinterjakke.
Den er vindtett, puster og er  veldig varm med ekstra varmereflekterende materiale som hjelper stive skuldre og nakke.
Fikk så vidt prøvd den før våren kom, så da får den holde meg god og varm neste vinter!

Superlekker er den også!

http://www.rohnisch.no/

4 kommentarer:

  1. Hei, Ja nå er det snart klar for lette jakker:-) takk for koselig hilsen. God helgeklem Siv:-)

    SvarSlett
  2. Jeg har også kastet noen jakker inn på vaskerommet. Må nok ha en opprydding en dag, mye skisko og skøyter som står fremme enda.

    Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for besøk og koselige kommentarer på bloggen min:) Og besøk på facebook:)

    God helg til deg..
    Klæmklæm Cecilie

    SvarSlett
  4. Den jakka hørtes og ser fab ut :)

    Deilig med lett tøy, jeg gleder meg mest til å finne fram ballerinaskoene.

    Fin fredagskveld, her har jeg kommet hjem fra Cava med min gayhusband og skal finne sofaen med fabelaktigmannen - deilig!

    klemklem

    SvarSlett