mandag 5. mars 2012

Må ha det, bare må ha det...

I helgen fant jeg dette drivhuset i Trysil.
Først kjøpte jeg det ikke.(angret etterpå...)
Da jeg ville ha dette  mente mannen min at vi ikke trengte dette!
Han og barna dro i bakken, så ringte jeg å sa at jeg dro for å kjøpe deg og at jeg skulle komme etter med pølser,brus og øl :)
Litt bestikkelser er vel lov :)

Kan jo brukes til lyslykt når man ikke har sådd blomster, multifunksjonell!





Blomsterpottene jeg har sådd frø i har jeg laget av blikkbokser, hamp og servietter!



Mulig jeg må lufte i taket på drivhuset når jeg brenner lys i, blir varmt..vet ikke om det vil sprekke..




10 kommentarer:

  1. Skjønner veldig godt at du måtte ha dette!
    Kjempe lekkert!! Mulig du må lufte når du tenner lys, ja.

    SvarSlett
  2. Nydeligt drivhus,klart du måtte ha det:)
    Ha ein fin kveld:)

    SvarSlett
  3. U go girl! Hehe, litt bestikkelser må til vettu:))
    Den var råfin! Har tenkt vel og leeeenge på slikt hus, har så lyst å ha et på kjøkkenbenken til urter og slikt, men har ikke kommet over noen jeg liker ennå! Hvor kjøpte du denne??:)
    Tuuusen takk for koselige kommentarer hos meg, det varmer:)

    God uke til deg!
    Klem Janne:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjøpte den i Trysil, det var den siste de hadde...
      Var nok litt dyr, men fikk litt tilbud siden det var den siste!
      Vet ikke merke...

      Slett
  4. Så stilig det drivhuset var. Like fint til lys som til blomster :-) Kjempelurt å bestikke mannen med pølser og øl, hva gjør man vel ikke for et interiørvarp ;-)

    Ha en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Åh det drivhuset var supervakkert :)
    ha en super dag:)
    klem Yvonne!

    SvarSlett
  6. Oi, så nydelig det drivhuset var. Skjønner godt at du måyye ha det.

    Klem Bente

    SvarSlett
  7. Takk for hilsen på bloggen min. :-)
    Så koselig drivhuset var! Noen ting bare "må" man ha..

    Hilsen Miriam

    SvarSlett