søndag 4. mars 2012

Noe nytt og noe gammelt.


Noe nytt og noe gammelt!

Galleri Bo har en utfordring der du kombinerer noe gammelt mot noe nytt.
Badet vårt på hytten i Trysil har vi totalrenovert.
Det var fra slutten av 70 tallet, her er alt gammelt revet og vi har fått et nytt og lekkert lite bad.
Jeg har kjøpt en gammel ski reklame som er fra 1969 fra USA på ebay som jeg har hengt opp.
Liker å kombinere noe fra 60/70 tallet som er fra hyttens tid..

Her er mitt bidrag:






Se her for andre flotte bidrag:


15 kommentarer:

  1. Finfint bad da : ) koselig med både nytt og gammelt sammen : )

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du deltar i utfordringen min. Veldig fint bad du har! Nydelig bilde!

    Ha en herlig søndagskveld :)

    SvarSlett
  3. Så fint bidrag:)
    Lykke til..
    klem

    SvarSlett
  4. Så fint:)likte skireklamen,lykke til med bidraget ditt!

    SvarSlett
  5. Koselig bad med morsomt bilde...kanskje er det Eriksen-brødrene!
    Er det flis eller plater du har på veggene?
    Ha en riktig fin kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk.
      Det er fliser :)
      Hvem det er vet jeg ikke, kjøpte den fra USA!

      Slett
  6. Kjempefint bad,stilig bilde!!
    Lykke til i konkurransen!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  7. Sv; Hvilken type maling o.l brukte dere da? Alle tips taes imot med stor takk! :)

    SvarSlett
  8. Så fint bilde og herlig hyttebad. Ha en superfin uke...klem

    SvarSlett
  9. Veldig fint bidrag!
    Nydelig bad og nydelig stæsjet:-)

    Ha en fin Mandag!
    Klem

    SvarSlett
  10. Åh, vilket läckert bad!!!

    Ha en strålande måndag! Kram Joy

    SvarSlett
  11. Wow, nice bad :-) Elsker gamle plakater og likte denne kombinasjonen veldig godt! Lykke til i konkurransen :)

    SvarSlett
  12. Tusen takk for at du deltok i utfordringen min: I løpet av kvelden avslører jeg finalistene, så følg med :)

    Ønsker deg en flott påske og en fin kveld videre!

    SvarSlett