fredag 30. mars 2012

Påske!

Nå er det påskeferie for store og for små!
Gleder meg til ferie med mann og barn.
Skal kose oss med masse god mat og drikke, finne på masse sammen, spille spill, gå turer, bade, ski og lese en god bok.


Ønsker dere alle en God påske!

Dette skulle være mitt  
 Potrinas utfordring Påske i ditt hus.
Men rakk det ikke...
Slenger meg med på Mandagstema hos Alt som er vakkert!

Se her for flere flott bidrag:

http://helenesblogadresseat.blogspot.com/2012/04/mandagstema-34-paske.html

16 kommentarer:

  1. Påsken er herlig, det er sånn ro over den, også er jo våren på vei. Ha en flott påske.

    SvarSlett
  2. Deilige påsken!Lykke til i utfordringen:)
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  3. Påsken er fin,lykke til i utfordringen;)
    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  4. Kos deg masse disse herlig påske dager :)
    Klem,
    Vicky!

    SvarSlett
  5. God påske til deg!!
    Lykke til i utfordringen!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  6. En riktig god påske til deg :)
    Ha flotte dager sammen med dine kjære.
    Koble av og senke skuldre.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Ønsker deg og dine en kjempe fin påske!

    SvarSlett
  8. Det høres ut som om dere har fantastiske planer for påsken, ingen fare for at noen skal kjede seg hos dere nei. Her blir det etpar dager med jobbing før påskeroen senker seg :-) Etter det drar vi på hytta til bestefar og koser oss med leting etter påskeegg og lammemiddag.

    Tusen takk for de hyggelige kommentarene dine inne hos meg, det setter jeg veldig stor pris på.

    Ønsker deg en super påske!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  9. Høres herlig ut, ha en riktig god påske!
    Klem♥

    SvarSlett
  10. En riktig god påske til deg og dine, høres lovende ut :-)) klem

    SvarSlett
  11. God påske, søte!

    Herlig lørdag til deg og dine!
    Her på Nesåsen er det sol, men huff som det blåser! USJ! Jeg og Nala skal til mamma og lage wontons, mannen er på jobb (sånn er det når mannen driver egen bedrift – alltid på jobb)

    Takk for gode og varme ord inne hos meg!
    DU er underbar!
    klem

    SvarSlett
  12. God påske til deg også.
    Nydelig bilde,lykke til.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  13. ja påsken er tiden for å være sammen...
    Kos dere masse...

    Hvis du ønsker å være med på give away og gavekort trekning ---er du velkommen inn hos meg..
    Ønsker deg en fin påske =)

    Kerstin

    SvarSlett
  14. Håper dere får en en fin påske! :)

    SvarSlett
  15. Høres ut som en drømmepåske!
    Kos dere masse :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  16. Min mann får ferie på onsdag o då ska vi bara kose oss o vänta på babyn. :-) Har 2 uker igjen.

    SvarSlett