lørdag 3. mars 2012

Plantasjens hageskole.

På torsdag var jeg på Plantasjens hageskole om frø,løk og ompotting.
Det var et koselig kurs, var ikke så mange så vi fikk spurt om både det ene og det andre...
Alle fikk også prøve seg på å så i potter vi fikk ta med hjem og vi fikk en Jamie Oliver frøboks med urter.
15% rabatt fikk vi på det vi kjøpte, så nå er det bare å sette frøene i jorden.

Jerndrivhuset hadde jeg fra før, plastdrivhuset og frø? div. kjøpte jeg nå som vi fikk litt rabatt.



Blomsten er plantens smil.


15 kommentarer:

  1. Herlig med vårlige forberedelser! Flotte krukker. :)

    SvarSlett
  2. Ååh, gleder meg til å begynne hagearbeidet :)

    SvarSlett
  3. Hageskole hørtes veldig spennende ut!

    SvarSlett
  4. Åh, jeg hadde planer om tomater i vinduskarmen i år, men så blir det flytting til utlandet istedet.. Får trøste meg med at det er mulig der også ;)

    Lykke til med prosjektet :)

    SvarSlett
  5. Så herlig drivhus! Håper det blir mye vakkert ut av det du sår. :)

    Takk for at du ville være med på Løv- lotteriet mitt. Da ligger lodd nr. 89 i potten til deg.

    Lykke til, og god helg fra Huldra :)

    SvarSlett
  6. Så fint drivhus♥ nå gleder jeg med til og plante til våren:)
    God helg til deg,klem:)

    SvarSlett
  7. Så koselig da, blir nok stas og følge med på drivhuset fremover:) Skulle gjerne lært meg litt om dette selv jeg, har ikke peiling, hehe:)

    SvarSlett
  8. Hageskole skulle jeg også vært på gitt! Hvordan fikk du høre om det? Tror du det er fler steder. Skulle gjerne ha lært meg litt om de derre grønne greinene. Er vel planter det heter ;P hehe.
    God helg.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  9. Heisann!
    Dette så gøy ut!
    Sånn kunne jeg også tenkt meg å være på :)
    Takk for koselig kommentar hos meg!
    Ha en fin helg videre;)
    Klem

    SvarSlett
  10. Åh, så lurt å gå på kurs. Det skulle jeg også likt å bli med på.

    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Gleder meg til å se bidraget ditt :)

    SvarSlett
  11. Så gøy med kurs!
    Jeg har virkelig ikke grønne finger!

    Klemklem

    SvarSlett
  12. Oi, så flink du er som har fått kjøpt inn frø og fått de i jorden allerede. Jeg må innrømme at jeg ikke har begynt å tenke på det en gang. Men, i dag fikk jeg faktiskt ryddet og kostet foran inngangspartiet så jeg er ganske fornøyd bare med det :-)

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  13. Deilig! Jeg gleder meg til å så - må bare få "noen" til å reparere det lille drivhuset mitt som har fått gjennomgå i vinterens uvær. I fjor fikk jeg til og med en bitteliten ovn til det, så da burde det vel gå an å så der ute ganske tidlig. Håper det lar seg fikse!

    Takk for koselige kommentarer hos meg forresten! Drømmer blir til virkelighet om man vil det nok :)

    SvarSlett
  14. Herlig med våren.Så koselig med en slik kveld.
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett
  15. Spennande!
    Det er så utruleg deilig å kjenne på våren ♥

    God søndag :)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett