onsdag 11. april 2012

En vårgave til deg fra meg...

En lite vårgave fra meg til en av dere!
En rosa Abercrombie & Fitch rosa topp i størrelse medium.
Et av mine favoritt merker.
Den kuleste klesbutikken jeg har vært i var  Abercrombie & Fitch i København.
Kjempestort, så ut som et diskotek.
Det eneste som manglet der var ølsalg...så hadde det vært et diskotek!
Selv min mann måtte shoppe der :)


1 lodd for kommentar på dette innlegget.
1 lodd for å bli/være følger.
Skriv  hvor mange lodd du tar.
Anonyme må legge igjen mail adressen sin.


Trekker en vinner 11 mai.


23 kommentarer:

  1. Kjempefiin!!
    2 lodd til meg!! ;-)
    Supert tips til meg som skal til København om en måned!!
    Fin dag til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Jag har varit på A&F i London och NY, det var helt crazy stämmning. Folk køade innan de hade fått øppnat butiken, hehe...
    Jag vill gärna vara med på din fina give-away och ønskar 2 lodd. Den toppen var bara råläcker - jag älskar rosa och striper! ;)

    Ps. Var har du køpt den JOY-krukken? - I just loved it!

    Ha en fantastisk dag! Varma kramar Joy

    SvarSlett
    Svar
    1. kjøpte den på bohus, den er lekker.

      Slett
  3. That's Nice. and tow tickets for me.
    Thanks
    and Good Day
    Exam Papers

    SvarSlett
  4. Hurra! Du ble trukket som vinner inne hos meg - og siden du ble valgt først kan du velge hvilken premie du vil ha! :D Jeg trenger også en adresse.... send til hei att susannebjerke dott com

    SvarSlett
  5. Fiin, 2 lodd på meg. Therese

    SvarSlett
  6. Oii så fin og sommerlig giveaway!2 lodd til meg takk:)
    klem
    kathrun

    SvarSlett
  7. Oioioi! Gir du bort den altså :) LOVE!

    2 lodd på meg :)

    Fineste torsdag til deg, min skjønne.
    2 dager igjen på jobb, så skal jeg pakke ned bikinien og solkremen. Ikke helt in shape til bikini, men pytt sann.

    klemklem

    SvarSlett
  8. Kult, full pott på meg.
    Digger dette merket og medium er min str..thi,hi:)

    SvarSlett
  9. Så fin:)
    2 lodd til meg.

    En fortsatt fin uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  10. Jag är gärna med, jag tar 1 lott.

    SvarSlett
  11. Hei
    1 lodd på meg hvis jeg ikke er forsent ute :)

    Kjekt du ville være med på gavedrysset hos meg
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  12. Jeg tar 1 lodd:)
    Ha en flott dag:)
    Kari-Anne
    brubak-k@broadpark.no

    SvarSlett
  13. Den var jo søt da! Tar 2 lodd jeg takk :)

    SvarSlett
  14. Trekker lykkeloddet jeg! Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  15. Kan jeg få 1 lodd? Ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  16. Jeg trekker to lykkelodd og krysser fingrene! Elsker A&F :) Mannen min handler en del der når vi er i USA, kjempetøff stil. Klemmer

    SvarSlett
  17. To lodd på meg:)
    A&F har mye fint, handler alltid noe derfra når jeg er i utlandet.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  18. Vil gjerne være med på trekningen og tar 2 lodd, kommentar og følger. Så er det bare å krysse fingrene.

    SvarSlett
  19. Herlig, blir gjerne med jeg :) Trekker 2lodd hos deg. Lykke til inne hos meg :)

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  20. I really like, I hope for the best.
    2 lodd
    hugs
    Gerda

    SvarSlett
  21. ...please enter my name....
    2 lodd
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  22. Oj, er jeg for sent ute for ett lodd tro!?
    Ha en fin helg iallefall! :)

    SvarSlett