torsdag 12. april 2012

Grønt på utekjøkkenet!

Årets farge er grønt!
Jeg ville ha noe nytt på utekjøkkenet og da måtte jo det bli litt grønt.
Hadde sett meg ut hva jeg skulle ha, men var syk...
Sønnen min på 12 år tok med seg penger og syklet for å handle for meg..
Han fant ikke det jeg skulle ha med en gang....
Etter flere meldinger, telefoner og bilder på mobilen ga ha nesten opp!
Spør de som jobber der sa jeg etter mye frem og tilbake ...
Det ville han først ikke, litt flaut mente han...
Men han fikk til slutt hjelp av de i butikken og kjøpte det jeg skulle ha.
Flink gutt :)





Med litt nytt og litt gammelt så ble det litt grønt innslag på utekjøkkenet!

Dette er mitt bidra til Utfordring "Vis meg ditt uterom"

Se her for flere flott bidrag:

http://lisettesperler.blogspot.no/2012/05/utfordring-vis-meg-ditt-uterom.html


12 kommentarer:

  1. Så flink sønn du har ;) Flott her ute hos deg. Frisker godt opp med det grønne og kjempe tøff den frosken, er det en vannkanne?

    Ha en fin fin dag ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er en vannkanne, hatt den et par år. Tror jeg kjøpte den på Bærums verk om jeg ikke husker helt feil.

      Slett
  2. Fint med grønne innslag på utekjøkkenet!

    Kjekt du vil være med på gavedrysset mitt:)
    Håper du får en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Fint med grønne innslag og så flik gutt du har;)
    Ein fin torsdagskveld til deg!

    SvarSlett
  4. DET må jeg si var gutten sin! Kjempekoselig ute hos dere!
    Klem♥

    SvarSlett
  5. Hei, WOW det ble nydelig og så flink gutt som ordner opp:-) takk for koselig hilsen. Grønt gir god energi! klem Siv

    SvarSlett
  6. oI!! Det ble flotte blikkfang da! Herlig!

    Ha en fin kveld!
    Klemmer til deg!

    SvarSlett
  7. Takk for koselig hilsen hos meg;)
    Så flink gutten din er! Må være herlig med utekjøkken!
    Drømme, drømme..

    Klem fra margit

    SvarSlett
  8. Så deilig å ha et utekjøkken, og så fint det var:-)
    Jeg elsker å være ute, men har ikke utekjøkken selv.
    Lykke til i konkurransen! Ha en flott helg!
    Hilsen Merete :0))

    SvarSlett
  9. Kjempefint utekjøkken!!
    Fine grønne detajer, fint med Zalo i den stilige flasken!!
    Legger meg som følger og ønsker deg GOD HELG!

    Klem

    SvarSlett
  10. Fint! Grønt er den beste fargen tror jeg, alltid frisk og fin. Ha en fin helg. :)

    SvarSlett
  11. Grønt er en nydelig farge :)
    Har en award til deg inne hos meg, ta en titt :)

    Klem Frk Elton

    SvarSlett