tirsdag 29. mai 2012

Lurer på hvorfor noen ville skyte Pus......


Jeg lurer på hvem som er så slem at han/hun har skutt Pus i brystet....
Hun kom hjem for 1 uke siden med en kule i brystet....vi skulle legge oss da og dyrlegen var stengt så vi måtte ta den ut selv....
Pus lå rolig så vi fikk den ut, så flink.
Bra den ikke traff i halsen....da spørs det om hun hadde overlevd?
Hun er bare i vår gate og gaten forran og bak oss...
Ble både veldig sint og lei oss alle sammen..
Datteren min på 14 som eier Pus ble så sint...så hun ringte avisen selv!

Ikke lett å forstå at noen vil verdens beste katt noe så vondt...
Det går bra med henne nå heldigvis, vært litt tufs stakkars.



13 kommentarer:

  1. Uff så forferdelig!!:O
    Stakkars liten!

    Har ikke fått mail fra deg. Husk at det er NO på slutten, ikke COM (flere som sliter med det);)
    dusepasteller@hotmail.no.

    Klem, Janni

    SvarSlett
  2. Fy og fy!!
    Helt utrolig at det finnes noen som gjør sånt,blir såååå rasende!!
    Men bra at det gikk bra da!! Kos til pus!!
    Fiiin dag,klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Usj! Nei hva er det som er galt med folk.
    Klem og kos på pusen din!

    Jeg har ikke mailen din, så jeg aner ikke hvordan jeg kommer i kontakt.

    Mail meg er du søt.
    Maia.thi.hoang@gmail.com
    fabelaktigebloggen@gmail.com
    har ikke lyst til å legge ut personlig info i en mail.

    klem

    SvarSlett
  4. Syke syke mennesker som gjør noe sånt.
    Skulle ikke vært mulig!
    Håper det går bra med pus.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  5. Jeg blir så forbanna når jeg hører om slikt.
    Skulle bare få tak i dem, en skikkelig omgang på blanke messingen ville være det minste å servere dem i full offentlighet.
    Håper pusen greier seg bra :)

    SvarSlett
  6. Huff er det virkelig mulig???Jeg har nettopp sittet og kikket på Finn på hva som gies bort,og det er forferdelig å se hvor mange som skal gi fra seg hunder og katter nå før ferien....tilfeldigvis oppstått allergi i familien liksom?Særlig...
    Men dette var da enda grusommere...at folk får seg til å gjøre slikt er helt utrolig!Håper det går an å finne gjerningsmannen men det er vel ikke så lett........godt at dere var tøffe nok til å ta ut kula selv og at det går bra med pusen!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  7. Hei søte deg,
    jeg ville bare takke for gode ord inne hos meg. Du er nå god da. Takk for at du legger igjen gode ord, som gleder og varmer - du er fabelakig!

    Er så glad du vil følge meg videre :)

    Fabelaktig onsdag!
    klemklem

    SvarSlett
  8. Uff! Helt forferdelig!
    Håper dte går bra med pus nå.
    Klem

    SvarSlett
  9. Fy søren så grusomt! Blir helt satt ut av at noen kan gjøre slikt. Stakkars pusen, håper det går bra uten noen senskader.
    Veldig hyggelig at du vil delta på min giveaway, tvi,tvi ;-)
    Ønsker deg en super helg!
    Klem T

    SvarSlett
  10. Takk for kommentar. Murre er noe av det bedre som har hendt meg, 9 år og omplassert her hos meg, er han den snilleste og mest kosete katten. Han murrer hele tiden. Derav navnet. Jeg styrer i hagen, han følger etter. Koselig. For en hendelse dere opplevde da. Glad for dere og pus at det endte bra!! Varm hilsen fra Rosendal Signe& Murre

    SvarSlett
  11. Grusomt! Veldig bra at de skriver en sak i avisa.

    Håper det går bra med pusen!

    Klem Karen og de fire kattepusene.

    SvarSlett
  12. uff...stakkars pus...
    Bra det ikke var noe dypere, og at det gikk bra med øynene...
    Det finnes pøbler som må "ta det ut" på forsvarsløse skapninger, feigere kan det ikke bli...
    Klem Iris

    SvarSlett
  13. hvordan går det med pus,og er det liv i deg??Håper alt er bra :))
    >Toveklem :)

    SvarSlett