fredag 22. juni 2012

Sommerferie!

Nå har barna sommerferie!
Nok et skoleår er forbi, tiden går så fort.
Nå gleder de seg til skolefri, som de fleste barn også gjør tenker jeg.

Ikke så lenge til jeg har ferie heller...gleder meg.
Har ikke blogget på lenge, er så mye så har skjedd.

Nå skal sommeren nytes, slappe av og lade batteriene.
Gleder meg til og lese mange gode bøker!
Sol, bad, båtturer, hytteferie i Risør, god mat og godt drikke med masse kos.

Håper sommeren blir varm med masse sol for alle sammen!



Vend ansiktet mot solen, så ser du ikke skyggene.


God sommer ønskes dere alle!

6 kommentarer:

  1. Så deilig! Ser han virkelig nyter at ferien er her. :) Jeg har tre dager igjen å jobbe, så tar jeg ferie til 7.aug.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke nytt bilde...men vi håper på en like flott sommer i år som her på dette bilde fra Risørflekken!

      Nyt ferien :)

      Slett
  2. Ønsker deg og dine ein flott sommer,håper det blir masse flott vær:))
    Flott bilde;)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Hei søte deg,
    som så trofast besøker meg og kommenterer *smiler* Jeg leser hvert eneste ord og gjemmer det ett spesielt sted.

    Denne uken har jeg vært verdens dårligste bloggis *dårlig samvittighet*, men med ny jobb og ny timeplan ble jeg helt utkjørt...

    Så deilig med ferie :)
    Takk for den fineste toppen som dukket opp i posten for litt siden. Jeg har allerede brukt den og jeg elsker elsker den!

    Fin lørdagskveld,
    her har vi fyllt kylling, rotmospuré og spinat på menyen - mannen og jeg skal virkelig kose oss ikveld.

    Stor klem & mange fine tanker.

    SvarSlett
  4. Herlig bilde :) Blir godt å få ferie og late dager.
    Liker ordtaket ditt :)

    Kos deg.
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  5. Sommaren har inte kommit till Sørlandet än, men jag hoppas att du kan ta med dig den när ni ska till Risør.. ;)

    Säg ifrån om ni tar turen inim Arendal i sommar... ;)

    Tack för goda ord hos mig söta du.
    Ha en fin kväll! Stor kram Joy

    SvarSlett