lørdag 21. juli 2012

Englevakt.........

Den 3 juli hadde jeg englevakt!
Jeg skulle sykle ned til stranden for og finne litt drivved, var i det kreative hjørnet.
Det endte med at jeg falt av sykkelen...jeg skjønte med en gang at dette ikke bare ble legevakten.
Kjente at det sto ben ut av armen og smerter i ansiktet og hodet.
Det ble blålys til Arendal sykehus og traumeteam...
Åpent brudd i armen, kløyd leppe og hake og flere kutt i hodet og hjernerystelse.
Måttte operere inn 12 skruer, 2 plater og 60 sting i arm, ansikt og hodet.
Hadde ikke hjelm, legene sa jeg hadde englevakt.
Var selvfølgelig min venstre arm som brakk, er skjevhendt.
Denne sommeren og høsten går med til og bli bra, så da ble, og blir det pause fra blogging...

a href="http://www.123hjemmeside.no/martes">
Fant denne skålen hos http://www.123hjemmeside.no/martes-bryggerhus/ i Søndeled.
Hun lager så mye fint.
Måtte jo bare ha denne siden jeg hadde englevakt!


Livet er som en konfekteske.
Du vet aldrig hva du får.

Fortsatt god sommer til alle sammen!

22 kommentarer:

  1. Jammen har du hatt englevakt.
    Må også smile, for jeg kom til å tenke på ordtaket: `Du skal være bra tjukk i hue for å sykle uten hjelm`

    God bedring, og så må du la de andre i heimen skjemme deg skikkelig bort i sommer :)

    Klem Inger

    SvarSlett
  2. Kom på ein barnesang om engler:jeg har en engel som følger meg,jeg har en engel som følger meg hver dag om jeg sitter eller går jeg har ein engel som følger meg.
    Du har jammen hatt englevakt,fekk så vondt av deg,du må ha masse god bedring og håper du kommer deg dag for dag:)
    Håper du klarer å gi noken livsteikn på bloggen så me får høyre korleis det går med deg.Nydelig kopp:)
    God og varm klem fra Lillian.

    SvarSlett
  3. Oj, oj oj. Det hørtes ikke bra ut. Godt at det ikke gikk utover hodet, men jammen så fikk du deg en skikkelig støyt. Jeg får helt vondt av deg. Ønsker deg riktig god bedring.
    Kjempe søt kopp som var som skapt til deg ;)
    Riktig god bedring ;)

    SvarSlett
  4. Hei, Ja du har helt klart hatt englevakt. Tenk hvor heldig du er som får hjelp og blir bra igjen:-) Takk for koselig hilsen. Stor sommerklem Siv:-)

    SvarSlett
  5. Uff og huff!
    Riktig god bedring!

    Da var jeg tilbake i denne bloggverden etter en laang pause. Takk for alle fine kommentarer du har lagt igjen, det betyr så masse!

    Skikkelig tungt å begynne på jobb igjen, så jeg sniker meg til en bloggpause *tihi*
    Finfin ukesstart til deg, søteste!
    Klem Maia

    SvarSlett
  6. Oj, oj oj... huff og huff, stakkars
    deg ღ ja, du må ha hatt englevakt ღ
    Hørtes ikke godt ut - ønsker deg
    masse god bedring og håper at du
    kommer deg raskt... Kos deg så best
    du kan og så håper jeg at du får en
    fin sensommer og høst ღ Send meg en
    melding på bloggen når du er igang
    igjen da :)

    ... og kjempekoselig at du ville
    være med på min giveaway ღ Stor
    godbedringsklem til deg :))

    SvarSlett
  7. Hei! Så hyggelig at du vil delta på min Give Away :)
    (Husk å legg link på bloggrolleren din)

    Det var jammen litt av en ulykke du har vært i! Huff, jeg syns virkelig synd på deg <3
    I fjor sommer tippet jeg på sykkelen, på tur til jobb, men heldigvis ble det bare brannsår..
    God bedring! Anneliklem :)

    SvarSlett
  8. neimen uff..lille venn..nå ble jeg helt satt ut...

    phu...godt det tross alt..får man si...gikk såpass bra...selv om det jo ikke gikk bra i det hele tatt...
    stakkars deg..:////

    Masse god bedring..))

    KLem

    SvarSlett
  9. Huff! det låter helt förfärligt - men jag är glad att det gick så bra som det gick...
    Riktigt god bedring ösnkar jag dig!

    STOR kram Joy

    SvarSlett
  10. Ja, du har virkelig hatt englevakt...Håper du er på bedrings vei, og blir tatt godt vare på av de rundt deg:)
    Vi hadde just en opptelling på antall sykehusinnleggelser...i sommer og det var 13 ganger.
    Tirsdag blir det tur til Riksen:)
    Tusen takk for kommentar hos meg!:)
    Ha en fin fin kveld, så godt du kan!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  11. Huff stakkars deg! Håper det har gått greit med deg i ettertid.
    Ønsker deg fortsatt god bedring!
    Klem T

    SvarSlett
  12. Hei igjen:)
    Han har en " stor" cyste midt inni hjernen...den er årsaken til at han plutselig besvimer,sterk hodeverk,utydelig tale,svimmel, dobbelt syn, mistet delvis hørselen på høyre side m.m.
    Da vi kom på riksen nå ble det operert inn en trykkmåler, og på han sin alder (25) skal trykket være på 10 - han hadde over lengre tid et trykk på 50. Alvorlig sa de, så operasjon mandags morgen..
    Tusen takk for kommentar hos meg:)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  13. Hei!

    Huff og huff, jeg ønsker deg masse god bedring! Håper rehabiliteringen går fint! Ønsker deg en god dag :)

    SvarSlett
  14. Kjære deg, leste dette nå og fikk helt vondt inni meg...
    Ja, jeg tror du har hatt englevakt - for dette hørtes fryktelig alvorlig ut.
    Nå håper jeg bare du kommer deg, sakte men sikkert, og at du kan bli helt bra igjen. God bedring :) klem til deg

    SvarSlett
  15. uff dette var ikkje kjekt å lese, håper du får den beste hjelp. Og at tiden leger alle sår. Slapp av og bli frisk. :)
    God betring til deg

    Henriette

    SvarSlett
  16. Herlighet hva du har vært gjennom !!!
    Hvem tenker at noe så alvorlig kan skje på en liten sykkeltur til stranden... Ble nesten litt dårlig her jeg sitter !! Håper det går bra med deg tross alt du har vært gjennom. Og så ønsker jeg deg riktig god bedring fremover.
    Håper det går fort på frem !!!

    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg :)
    Sminkebordet som din datter har, har jeg vurdert å ha på soverommet, for det er kjempelekkert :) Ikea har det vettu :)))

    Ta vare på deg selv og kos deg så godt du kan
    Godbedringsklemmer fra Heidi

    SvarSlett
  17. Alle gode tankar går til deg <3
    Takk for fine ord hos meg!

    god klem,
    e

    SvarSlett
  18. Huff, da! Dette hørtes ikke bra ut, men enda godt det går bedre med deg og at du hadde så god englevakt! :)

    Fortsatt god bedring til deg!

    Nina

    SvarSlett
  19. Ånei ånei. Så uheldig du var. Og ja jeg må si du hadde englevakt. Godt det gikk så ''bra'' som det gikk. Masse god bedring. Og takk for at du deltar på min Giveaway :)
    Klem Ellen

    SvarSlett
  20. Heisann og velkommen som følger hos meg:)
    So kjekt å oppdage nye bloggere!
    Gleder meg til å følge deg også vidare...

    Ønsker deg god bedring♥

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  21. Bruk hjelm! :-)
    Håper på snarlig bedring!!! Tusen takk for at du stikker innom bloggen min!! Setter veldig pris på kommentarer og hilsner! :-) Ha en super kveld!

    SvarSlett
  22. Hei, titter innom for å høre
    at du har det bare bra?
    - Tenker på deg ღ Ha en fin
    fredag og helg som kommer...
    Klem fra Mette

    SvarSlett