fredag 21. september 2012

Et lite livstegn!

En liten oppdatering....
Har ikke orket blogging etter ulykken...

Har vært til flere kontroller på sykehuset,denne uken tok jeg nye bilder av armen.
Det var fortsatt ikke grodd....skulle vært det siden det er snart 12 uker siden de opererte.
Mulig jeg må inn til nytt inngrep, men håper at jeg slipper det.

Min mann har hatt mye hobbytid som han kaller det...nemlig og pusse opp!
He,he....siden jeg ikke får malt og pusset opp nå må han gjøre alt selv.
Han er kjempeflink!
Pusset opp gangen med nytt skap og alt vegger, lister og møbler.
Ny spadusj med steam har an satt opp også, så deilig med ny dusj.
Legger ut litt mere om det og bilder senere :)
Maler og maler for Mamma også siden hun har kjøpt seg leilighet i nærheten av oss.


Takk for alle koselige kommentarer fra dere, det varmer!
Ha en flott helg.




Livet skal ikke begripes det skal gripes.

24 kommentarer:

  1. Er du ennå ikke bra.. Uff! Jeg håper det gror og at du blir bra snart!

    Ønsker deg en fin weekend. Jeg har endelig litt alenetid, mannen jobber sent og jeg sitter med en chablis, Love actually og laptopen min *lykke*
    -Maia

    SvarSlett
  2. Uff høres ikke godt ut! Håper det snart ordner seg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Æsj, så kjedelig da! Nå har du holdt på lenge! :-/
    Fortsatt god bedring! Håper det snart går rette veien :-)

    Varme klemmer

    SvarSlett
  4. Skjønne godt at du ikke har
    blogget etter ulykken...
    Huff, jeg følger med deg, det
    er ikke noe kjekt å skal gå
    slikt å plages. Håper at det
    gror og at du slipper operasjon
    Ønsker deg fortsatt god bedring
    Ha en fin høst, kos deg så best
    du kan ღ - stor klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Fortsatt god bedring! Nyt tiden om du klarer!
    Skulle gjerne hatt en mann som pusset opp slik at jeg slapp å gjøre det.....men den gang ei..her må jeg mase.. hehe..
    Ha en super fin kveld!

    SvarSlett
  6. Heisann. ;)
    Høres ut som du har en kjempe flink mann som pusser opp. Koselig å fornye litt da. Veldig synd med armen din, jeg håper den blir bedre snart. Ikke noe gøy å gå slik.
    Ha en strålende dag.
    Hilsen Eline. ;)

    SvarSlett
  7. Forstår godt at det ikke er så greit å få til blogging nå. Håper det går sakte men sikkert fremover. Godt at mannen kan pusse opp, men sikkert frustrerende å ikke kunne hjelpe til.
    Ønsker deg fortsatt god bedring!
    Klem T

    SvarSlett
  8. Ønsker deg masse god bedring!

    Tirsdagsklem fra meg.

    SvarSlett
  9. Takk for at du deltar på min giveaway inne hos meg :)
    Leste nedover her om ulykken din.. uff og uff...

    I går prøvde jeg å fortelle mine barn viktigheten av å bruke sykkelhjelm.. så når jeg leste innlegget ditt ropte jeg på ungene og leste det høyt for dem. Nå er de enige at ulykker faktisk kan skje og at det kanskje kan være greit å fortsette å bruke sykkelhjem :)

    Flott at du har en handyman :) (Jeg har en jeg og... men han har prolaps i ryggen, så her er det jeg som må gjøre alt selv ;) )

    God bedring!

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  10. Hei og takk for kjempehyggelig hilsen hos meg! Det hørtes ut som en ordentlig dramatisk ulykke :( Så kjipt at det ikke har grodd som det skal! Håper du slipper unna flere operasjoner - samtidig så er det jo fint å få fikset det så det fungerer best mulig. Armen sin trenger man jo. :-/

    Vi får heie på hverandre! :)

    SvarSlett
  11. Håper armen din blir bra- høres ut som en veldig dramatisk ulykke.Masse god bedring;)

    SvarSlett
  12. Herregud, Nennes. Det var da ikke måte på! Håper virkelig du blir helt bra i armen din.
    Jeg ramla selv en gang på rolerblades. Jeg hadde heldigvis hjelm og det var jeg utrolig glad for. For jeg så bokstavelig talt stjerner, selv med hjelm. Jeg husker at det kjentes ut som om hjernen rista inni hodet mitt. Da skjønte jeg for første gang hvor utrolig viktig det er med hjelm. Tørr ikke tenke på hva som kunne skjedd med hodet mitt om jeg ikke hadde tatt den på.
    Mannen var ute og sykla uten hjelm her en dag, for vi fant ikke voksenhjelmen. Uff og uff, tenker jeg nå. Men nå har vi kjøpt ny voksenhjelm og vi har funnet den gamle. Så nå kan vi sykle trygt alle sammen.
    God bedring klem til deg!
    Ellen :)

    SvarSlett
  13. Å, stakkars deg. Håper du blir helt bra i armen.

    Lykke til videre med oppussing.

    Klem

    SvarSlett
  14. Hei Nennes!
    Off, det var da litt av en opplevelse! Håper du blir helt bra i armen snart! Og lykke til med oppussing:)
    Fin helg til deg, Klem Camilla

    SvarSlett
  15. Titter bare innom for å ønske deg en fin fredag :)

    Jeg får mannen hjem fra Amsterdam ikveld og jeg gleder meg!
    klem&smil

    SvarSlett
  16. Fortsatt god bedring söta du! Gott att du har en så snäll och god man som fixar och gör det fint där hjemme hos er. Gläder mig till att se bilder av ferdig resultat! :)

    Goda kramar från Joy

    SvarSlett
  17. Uff, las nettopp det andre blogginnlegget ditt. Høres heilt grusomt ut! Føler med deg! Håper alt er på betringens vei no. Godt med englevakt! Har sjølv vert i ei grusom ulykke i 2004. Kræsja i fjellveggen i 80 km/t, heldigvis aleine i både bilen og på veien :) Eg er så lykkelig av å leve i dag :)))) Håper du får fine høstdagar. Nyt dei! Godklem

    SvarSlett
  18. Herlighet, det var litt av en opplevelse! Godt med englevakt :)
    Fortsatt god bedring, håper armen blir fin av seg selv uten nytt inngrep.
    Fin blogg du har, jeg har lagt meg til som følger :)

    Klemt Tessa.

    SvarSlett
  19. Oi, ja det var jo ikke bare bare! Enda godt det gikk så bra som det gjorde, skjønner godt at blogging ikke har vært førsteprioritet...
    Ønsker deg masse god bedring iallefall :)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  20. Håper du kommer deg og blir HELT bra igjen ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  21. Håper det går bra med deg, for en skremmende opplevelse...
    Legger igjen en god klem og en stor takk for at du er med på gi-bort-en min.
    Lykke til:)

    SvarSlett
  22. Håper du er på bedringens vei!! :-) Klem fra vest!

    SvarSlett
  23. Heisan.

    Leste ditt forrige blogginnlegg.
    Huff, så rask slike ting kan skje. Godt du hadde englevakt! Tenker noen ganger når jeg sykler at jeg burde ha hjelm, tror jeg skal kjøpe meg en nå.
    Håper det går rette veien med armen din, så du slipper ny operasjon.
    God bedring!

    Klem fra Miriam

    SvarSlett
  24. Må bare ønske god bedring og at alt ordner seg!:)
    Blir spent å se bilder etterhvert:)
    Ønsker deg en god helg!
    Nydelig bilde forresten:)
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett