lørdag 13. oktober 2012

Bedre utsikt!

Endelig fikk vi eller min kjære ned den store granen som sperret litt for utsikten.
Har tenkt på det lenge!
Bra jeg har en så flink mann sidenjeg ikke får hjulpet til så mye for tiden....
Armen min hindrer meg i det...ikke så gøy, klør etter og hjelpe til og ordne med ting.
Får bare ta tiden til hjelp så armen gror, tar tid men sånn er det bare.

Her er utsikten før:



Mye bedre utsikt og lysere etter at granen var nede:



Blir litt rart og ikke stå på ski i vinter her på fjellet.
Får kose meg med bøker, blader, kaffe, snop og litt vin.
Mann og barn får komme fra bakken til gode lunsjer.
Blir vel noe fine turer med verdens beste venn, min søte Cairn Bella.
Man får nyte de gode stunder!



Heller mange gleder enn for mange av en!

Posted via DraftCraft app

18 kommentarer:

  1. Hei.
    Så leit at du ikke får orden på armen. Veit ikke hvor du har vært operert, men jeg var på Martina Hansens Hospital for operasjon etter ulykke. De er jo ett spesialistsykehus, og er innenfor fritt sykehusvalg.
    Håper det ordner seg for deg, for vi er nå engang avhengige av disse armene våres.

    Ser riktig koselig ut på hytta. Skulle nesten tru det er i Valdres.

    God bedring og lykke til.
    Klem fra Inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :)
      Opererte i Arendal da jeg var på sommerferie i Risør da ulykken skjedde...
      Han anbefalte at jeg skulle på Riksen om jeg måtte operere på nytt siden det var så komplisert brudd..
      Hytten ligger i Trysil.
      Klem fra meg ;)

      Slett
  2. Hei igjen.
    Glemte å nevne bloggtreffet på Gjøvik, 9.november. Vet ikke hvor du bor, men hvis det er overkommelig å komme dit, så ville jo det være hyggelig :)

    SvarSlett
  3. Oj oj, uff så leit med armen, håper det ordner seg ;( Så flott, har du tid og mulighet er det så koselig om du tar en tur ;) Gøy om du sier "her er jeg" stas med andre bloggere i butikken ;)
    God bedring og utsikten ble mye bedre ;)
    Klem Anki
    (ps, prøvde å legge meg til men fikk en mld. om at jeg må prøve igjen...) Det gjør jeg ;)

    SvarSlett
  4. Deilig og få bort den ja, det skjønner jeg:)
    Men huff så kjedelig med skadet arm...
    Tipper det blir kos med turer på fjellet likevel ♥

    SvarSlett
  5. Så utrolig heldig du var som tross alt kom fra den stygge ulykken med en brukket arm og endel andre skader, men oppi alt så hadde du nok englevakt ja. Jeg sykler ALLTID med hjelm, man vet aldri når noe skjer.

    Så herlig å få fjernet treet som har skygget for utsikten, nå kan du jo se hur längt som helst :-)

    Ha en fin søndagskveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Har lest meg igjenom bloggen din nå og det trist det som har skjedd med armen din:(
    Ønsker deg alt vel og håper alt blir bra med tid og stunder:))
    klem

    SvarSlett
  7. Oi, det var litt av en ulykke. Snakk om englevakt. Jeg har lettere sykkelskrekk etter at jeg "tryna" på videregående. Gikk ikke så ille som meg deg men skrekken sitter der...
    Ser du har hytte du og. Så utrolig koselig med egen hytte. Nå leter jeg etter masse inspirasjon på nett så jeg kommer innom deg igjen.
    God bedring
    KlemTove

    SvarSlett
  8. Hei. Så koselig at du ville være med på min giveaway. Skal si du hadde englevakt. Ille med armen. Håper den kommer seg.Hilsen Drude

    SvarSlett
  9. Det ble forskjell ja :) - kjekt med litt
    utsikt når man ligger så flott til!
    Håper du har bedre dager og at armen er
    bedre - så får du nyte dagene så best du
    kan ღ Ha en fin dag og uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Så mye bedre og lysere det blei når grana er borte.... og god bedring med armen. Ting tar tid og det gjelder å vektlegge de små og enkle gledene mens du venter.

    SvarSlett
  11. Uff, ikke noe godt med vondt arm... Med tid og stunder blir den heldigvis bra igjen!?

    Deilig med mer lys og mer å see på, naturen et vakker der oppe:-)

    Så koselig at du vil være med å min gi bort, lykke til!

    Klem

    SvarSlett
  12. Ja dette ble forskjell...! Forstår det var godt å få bort treet, nå slipper jo lyset frem :)

    Fin kveld videre til deg!!

    SvarSlett
  13. Den sykkelturen din høres ikke akkurat god ut..
    Bra å høre at det går fremover..God bedring.:-)
    Trivelig at du vil delta på min give away - tvi, tvi..

    Stor klem fra Mari Johanne

    SvarSlett
  14. Hei høpp!

    takk for fine ord fra deg:)

    Ja dette bli forskjell:)

    God bedring med armen:)

    Nyt snart helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  15. Hei :)
    Dumpet tilfeldigvis bort i bloggen den. Tittet litt på innlegg og bilder og ble så glad! Så nemlig fine bilder fra byen min, og profil bildet ditt er tatt like ved huset der jeg bor :o)Godt du koser deg i Risør!!
    Og treet var lurt å fjerne, mye lysere og finere nå.
    God bedring med armen!

    Klem, Lithe

    SvarSlett
  16. Hei!
    Koselig blogg! La meg til som følger:)

    Håper noen tipser oss om hvordan vi skal holde liv i oliventrær;)
    God bedring etter sykkelulykken, det hørtes ikke bra ut...

    Klem Karina

    SvarSlett
  17. Uff du sliter enda...kjedelig.:)) Bare å smøre seg med nok en dose tålmodighet...skjønner du klør etter å gjøre ting.:)Får tørste deg med at du var heldig tross alt.:)) om det er noe trøst.:))

    Et tre mindre gjør jammen mye for utsikten.:))

    Ha en god helg.:))

    KLEM

    SvarSlett