lørdag 20. oktober 2012

Tenne lys i høstmørket og en liten gave til en av dere....

I dag er en innedag, regnet bøtter ned!
Tenne lys og fyr i peisen, det er koselig på slike dager.


Norgesglass kan brukes til det meste, fant denne uglen på Mester grønn i går.
Litt hyssing og en ugle så var Norgesglasset klar til bruk.


Siden det er så trist vær i dag vil jeg gi en liten overrsakelse til en av dere.
Hva det er finner den som blir trukket ut i postkassen sin senere :)

Bare legg en kommentar her så trekker jeg ut en vinner om 1 uke!

1 lodd for kommentar.
1 lodd for følger.
Fint om dere skriver antall lodd i kommentaren.


Ha en flott helg!





Posted via DraftCraft app

17 kommentarer:

  1. Så koselig med tente lys. :)

    SvarSlett
  2. Så utrulig koselig med lys oppi norgesglasset,vakkert og stemningsfullt:)har vært grått og trist vær her og idag men godt vi kan kose oss inne da:)'så gøy med overasskelse,tar 2 lodd eg!
    Fin kveld til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Heldigvis har vi noe som er koselig på høsten også :-) og snart er det julen å glede seg til! tar 2 lodd jeg, spennende! god helg! Therese

    SvarSlett
  4. Er bare å gjøre det beste ut av dagene :)

    2 lodd på meg (er følger fra før)

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  5. Husk at om himlen er aldri så grå,
    bak sky er den ALLTID blå.

    Ha en fiiiin kveld

    1 lodd

    -Anne G -


    SvarSlett
  6. Å tenne lys er fint uansett men ekstra fint når det er surt ute.
    Snill du er som gir bort en gave, jeg vil gjerne være med å prøve lykken.
    Kommenterer og følger og tar med meg to lodd.

    God kveld til deg
    og varm klem i høstmørket:)

    SvarSlett
  7. Morsom giveaway!
    Jeg prøver meg med to lodd.
    Klem

    SvarSlett
  8. Så flott med stearinlys i Norgesglass, fint pynta og.
    2 lodd:)

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  9. Ja det er såå vel verdt det nå når vi endelig nærmer oss slutten!
    Men det skal virkelig bli godt å få vasket sine egne klær, og ta seg en dusj når det passer en best..L Y K K E!!

    Så koselig med lotteri da!
    Jeg blir med og trekker 2 lodd :)

    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  10. Wow så spennende... :)
    Koselig med lykter nå i høstmørket.
    Tar gjerne ett lodd jeg.
    :) Susanne

    SvarSlett
  11. Koselig med lykt, og spennende med overraskelse:) Tar ett lodd, jeg:)

    SvarSlett
  12. Hvor spændende - jeg deltager gerne

    SvarSlett
  13. Spennende, 2 lodd på meg
    God helg
    Janne

    SvarSlett
  14. Jeg blir gjerne med ☺ 1 lodd til meg da :) håper du får en fin helg♥
    klemmer fra Nina

    SvarSlett
  15. 2 lodd til meg. Kjempeskjønn da. :)

    SvarSlett
  16. så fin! kos med lys;)deltar med 1lodd. mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett