søndag 4. november 2012

En førjulsgave til......

4 uker til første søndag i advent!
Gleder meg til det, da kommer mye julepynt frem.
Er så koselig med førjulstiden.
Tenkte jeg ville gi en av dere en førjulsgave.

Er i full gang med planlegging av julekalendere til mine 2 barn og min mann.
Vi har en tradisjon med pakkekalendere, så det blir mange pakker å handle inn og pakke inn, så må starte tidlig.
Det var lettere når barna var små, nå er de jo 12 og 14 år så da blir det litt andre gaver i kalenderen...
Blir jo ikke for store til julekalender

Jeg og mannen min pakker inn 12 gaver hver, jeg pakker også inn 48 gaver til mine barn.
Flaxkalender må vi også ha :)
Håper jo på og vinne hvert år.....

Her er gaven som er til en av dere.


1 lodd for kommentar.
1 lodd for følger.
1 lodd for link.

Fint om dere skriver antall lodd under her:

Trekker vinneren om 3 uker, så gaven rekker frem i posten til første søndag i advent!

Ha en flott dag.

Posted via DraftCraft app

39 kommentarer:

  1. Jammen så skal det bli koselig med førjulstiden,gleder meg til å pynte og kose meg med det ein skal gjere:)
    2 lodd til meg!
    Fine søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så koselig premie :) Den vil jeg gjerne vinne! Takk for tipset :)
    Tar 3 lodd hos deg.
    Ingrid

    SvarSlett
  3. Blir gjerne med i trekningen av fin førjulsgave og trekker 2 lodd :)

    fin søndag videre til deg !

    SvarSlett
  4. Hei :) Blir gjerne med i trekningen og trekker 2 lodd :)
    Lykkeklem fra Laila

    SvarSlett
  5. Helig, prøver lykken med to lodd:) Følger og kommentar:)
    ha en flott søndag :)

    SvarSlett
  6. To lodd til meg takk!!
    Gleder meg også masse til advents-tiden!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  7. 2 lodd til meg da! Hyggelig med besøk på bloggen min! Velkommen igjen!

    SvarSlett
  8. Lykke til med adventkalenderne :)
    Så koselig give away, jeg har lagt bilde m link i bloggen min.
    3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  9. Jøje meg for adventskalendere.
    Jeg vil gjerne være med i trekningen og det blir full pott på meg.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  10. For ei flott gave, snill du er:)
    Jeg er med på full pott, og vinner jeg ikke må du fortelle hvor du har kjøpt t-lys-koppene, de var utrolig fine:)

    Klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  11. Jeg er gjerne med og tar 3 lykkelodd. Har fulgt deg lenge og har innlegg her: http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/11/vinn-frjulsgave.html

    Ha en fin uke snille du!

    Klem

    SvarSlett
  12. Hei Nenne og tusen takk for koselig kommentar hos meg!!! Har kikket innom flere av dine koselige innlegg og lagt meg til som følger. Gleder meg til å følge deg videre.

    Så da ble det vel 2 lodd til meg. :)

    SvarSlett
  13. Ja, nå er det jammen ikke lenge igjen til advent. Så koselig giveaway hos deg. Jeg slenger meg på med full pott med lodd :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  14. Hei !
    Kjempefin adventspremie :)
    Eg trekker gjerne 3 lodd

    Mvh
    Janne

    SvarSlett
  15. Tar gärna en lott! :)
    // Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Ja jeg vil bli med på denne :) Trekker 3 lodd.
    Klem Anette

    SvarSlett
  17. Hei,ja jeg vil gjerne bli med på trekningen.Må si du er flink å lage kalendere. Det har vært tanken min og..

    Hilsen
    kaaren@online.no

    SvarSlett
  18. Hei, så spennende! Jeg tar 3 lodd :-)

    SvarSlett
  19. Heisann :) 1 Lodd på meg !

    Ha en flott kveld videre :)

    SvarSlett
  20. hei! så fin gave ...dette blir jeg med på :-)

    2 lodd på meg :-)

    klem tone

    SvarSlett
  21. Wauw en lækker præmie - jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlett
  22. Oii, kjempe gave:) 3 lodder på meg:)

    SvarSlett
  23. 1lodd på denne flotte give-away! blir ikke pakke hver dag på min kjære,men 4søndager;);) mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  24. Flott candy. deltar med 3 lodd.

    Delta gjerne i min hobby/scrapbooking-give away dersom du har lyst.

    SvarSlett
  25. Hei og hopp. Vil gjerne være med og tar 1 lodd.
    Ha en fin dag.
    mvh Signe
    signe@norrman.no

    SvarSlett
  26. 2 lodd takk. Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  27. så koslig give away,blir med å trekker eit lykke lodd :)

    SvarSlett
  28. To lodd på meg :)Koselig premie! Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  29. Deilig med førjulstid her i blogglandia. Jeg har sittet og smilt meg vei med en pakkekalender til sjarmøren selv i dag. Herlig er det, selv om man må tviste litt på de små grå.
    Jeg vil selvfølgelig veldig gjerne være med, og legger to lodd med håp om lykke i potten.

    Natthilsen fra søvnløse Huldra :)

    SvarSlett
  30. Veldig koselig med adventskalendere uansett alder :)
    Koselig med giveaway også, og jeg tar 1 lodd :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  31. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Oppdaget den fine bloggen din nå ikveld og legger meg til som følger,for hit vil jeg gjerne tilbake!!! Gleder meg til fortsettelsen!!! Takker for to håpefulle lodd!!! Jeg elsker adventstiden!!! Kjempe koselig tid!!! Det gjelder å nyte dagene!!! Ha ei fin helg!! Klem Ruth

    SvarSlett
  33. Hei å hopp:)
    I grevens tid blir jeg med og trekker 2 lodd:)
    Superflotte gaver!
    Kos at du er med på min giveaway:)
    God helg!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  34. Så koselig premie! Jeg prøver lykken med 2 lodd:)

    SvarSlett
  35. Jeg er med... full pott med lodd:):)
    Så hyggelig at du ble med på min give away:)

    SvarSlett
  36. hei :)
    så utrolig koselig blogg <3
    fant bloggen din gjennom emmas hvite borg.
    tar 2 lodd, blitt følger av bloggen din og kommentar .

    klemmer fra Elisabeth

    SvarSlett
  37. Håper jeg har trukket vinner loddet :) 1 lodd til meg!

    SvarSlett
  38. Så fin giveaway, jeg prøver lykken med 2 lodd;)
    blomsterhjertet@gmail.com

    SvarSlett