fredag 9. november 2012

Gangen er blitt grå!

Min kjære er så flink til å male, bra for min arm lar ikke meg gjøre den jobben for tiden...
Jeg er flink til å si hva han skal gjøre, må jo delegere bort litt jobb.
Jeg ble fornøyd med jobben hans denne gangen også!

Lister og benk er malt i oljemaling i min favoritt farge Refleksjon (bruker den til alt)
Vegger er malt med silkematt Green room i grå harmoni.
Utrolig god og luktfri maling.


Sikringskapet ble smart som tavle, må gjøre det beste ut av det....er jo vakkert med et slikt skap på veggen....


Favoritt skjerfene fikk en egen kurv med et hjerte og ordet Love på (elsker skjerf).
Sticker er fra:

www.hildeheimdal.no
< r />

Nytt skap fra Ikea, super smart!
Plass til mange sko, smalt så det ikke tar så mye plass.



Her får du gjemt bort mye rot....

Et lite ordtak for de som tar helg og jukser litt med helgevasken noen ganger....

Det er bare de dumme som rydder-geniene behersker kaos.

God helg!

Posted via DraftCraft app

19 kommentarer:

  1. Uff, noe galt med bloggen...la seg ut flere ganger..
    Kom også noen tegn som ikke skulle, går ikke ann å fjerne det..
    Hm...datatrøbbel :)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble! elser gråfargen, den er så fin.
    Jeg vil også ha mer grått i mitt hjem.
    Kjempefornøyd kan du være!
    Nyt resetn av helgen :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Du vant giveaway hos oss. Håper du vil sende adressen din til norskeinteriorblogger at gmail dot com:)

    Jippi!

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Du vant giveaway hos oss. Håper du vil sende adressen din til norskeinteriorblogger at gmail dot com:)

    Jippi!

    SvarSlett
  5. Så flott i gangen;)
    Her er det og skyvedører med litt rot bak, kjekt det, hihi:))

    Gratulerer som vinner av den kuuuuleste hyllen hos NIB:)

    SvarSlett
  6. Hei søte deg,
    herlig farge! og så fint!

    Ønsker deg en nydelig helg, takk for at du titter innom og legger igjen de søteste ord! Du er underbar!
    klem Maia

    SvarSlett
  7. Her ble det fint.
    Og skapet er jo genialt - å få gjemt bort skoene.

    Håper armen din kommer seg etter hvert.
    Klem

    SvarSlett
  8. wow, skal si du er i vinden for tiden;)
    Grattis med stringhylle ;)
    Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  9. For ein fin grådarge!! Forstår godt at du liker den!!

    Og ja, hurra for oss som vann!! Kunne ikkje tru det, men det redda hvertfall laurdagskvelden min!!

    Ønsker deg ei framleis god helg! Blir spanande å sjå kvar hylla kjem opp hos deg!!

    SvarSlett
  10. Gangen er kjempe fin, og gråfargen likeså :-) !!
    Hva med ryddig på overflaten og rotete i skuffer og skap , haha ;D Sånn er det nemlig her i huset ;))

    Fineste søndag til deg!

    SvarSlett
  11. Så flott gangen di er og så flott å male sikringskapet slik,supert tips:))
    Fine kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  12. Så smart (og stilig), idèen med sikringsskapet!

    SvarSlett
  13. Grått er flott! Kjempefin gang.
    - og ja, dyr gir glede. :-)

    SvarSlett
  14. Knallfin gangen ble! Og dødsstilig med tavlemaling på sikringsskapet. Kanskje jeg skal gjøre det samme her :-p Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  15. Så fin farge på veggene og så smart å male sikringsboksen i tavlemaling. Da blir den mindre kjedelig og mindre fremtredende :-) Jeg tror også jeg må kjøpe meg en kurv til skjerfene mine. Jeg bruker nå en trådkurv, men den er for liten - har MANGE skjerf jeg også ;-)

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  16. Ble kjempefint.
    Elsker kurven din med alle skjerfene.
    Tusen takk for koselig kommentar inne på bloggen min.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  17. Grått er flott.
    Så pent det ble.
    Flotte bilder fra et pent hus.
    Ha en nydelig helg.
    Mvh karianne

    SvarSlett
  18. Hei og takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Tavlemalt sikringsskap var lurt. Det skal jeg huske på når den gangen det står i, skal males :-)

    SvarSlett
  19. You might be eligible for a complimentary $100 Ikea Gift Card.

    SvarSlett