onsdag 7. november 2012

Glede!

Det gir mye glede og ha dyr!
Vi er så heldige at vi har både hund, katt og en fisk.
Barna er også veldig glad i dyrene våre.

Pus flyttet til for noe år siden da vi var på hytten vår i Risør.
Noen hadde forlatt henne i skogen.....
Da vi fant henne var hun syk og veldig tynn.
Skulle bare ha henne til vi kom hjem fra ferien og levere henne til omplasseringen for katter...
Da sa min datter at vi kunne omplassere henne også....
Siden vi hadde hund ville vi ikke ha en katt også, etter mye mas ble det til at Pus fikk bo hos oss.

Vi er veldig glad i henne, må smile av allle de rare stedene vi finner henne når hun sover.
Alt fra skap, hyller, kurver, vasken, oppe i mønet osv. sover hun!




Posted via DraftCraft app

7 kommentarer:

  1. Så koselig å se flere som gleder seg over dyr.

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du ville delta i Give Awayen min :)

    Ha en fortsatt fin kveld :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så enig med deg!!
    Jeg hadde aldri klart meg uten dyr...har vel aldri vært uten tror jeg...
    Akkurat nå har vi bare en pus,etter at hunden vår døde i sommer,men det kommer nok en ny om en stund!! :-)
    God kveld til deg og den søte pusen din!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Myndig dame dattera di - godt hun satte foten ned :)

    Dyr gjør noe med oss.
    Jeg måtte avlive katten min for ett år siden, men savner han veldig.
    Men har hunden min, og kunne ikke tenkt meg å være uten.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  5. Å ha dyr er en stor glede for barna. Vi har ingen kjæledyr nå, men mann og barn maser om hund. Når vi får oss hytte blir det nok en hund, men enn så lenge reiser vi for mye. Selv er jeg mest glad i katter, men flertallet (og gutta) bestemmer :-)

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Det er veldi kjekt med dyr, for voksne og barn. Vi har no 2 kattar, men har hatt fiskar og kaniner og.

    Og som eg ser, har du og puter med favorittane dine !

    God helg frå Solveig

    SvarSlett
  7. Det ser ut som pus er fornøyd med å få bli. Herlig med dyr :)

    SvarSlett