fredag 16. november 2012

Livet......

Livet er for kort.....
Viktig å sette pris på livet og følge drømmene sine!
Det kan fort bli snudd....

Sykdom, ulykker og andre ting kan fort endre livet.
Mine tanker går nå spesielt til de som har eller kjenner noen som har eller har hatt kreft!
Det er ingen dans på roser...
Tenner et lys og sender varme tanker til ei som opplever det og skal miste sin mor av kreft bare 14 år gammel...
Mitt hjerte blør for henne og familen.

Ønsker ingen skulle måtte oppleve dette.



Posted via DraftCraft app

9 kommentarer:

  1. Å huff! Jeg kjenner klumpen i magen, for jeg vet jo så altfor godt hva det vil si. Stakkars jente! Varme tanker til denne ukjente jenta <3

    SvarSlett
  2. Hei søte deg,
    jeg må bare takke for fine ord du har lagt igjen hos meg, jeg blir så glad!

    Varme tanker til den ukjente jenta.

    Ønsker deg en fortsatt nydelig helg, her er vi snart ferdig med fase 1 av renoveringen i heimen *hurra*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  3. Ja det er veldig trist og de fleste har nok hatt kreften inn på livet. Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  4. Varme tanker <3 Vet så altfor godt.
    Takk for dine alltid varme ord ,)
    Håper alt går bra med deg!!
    Stor klem, Anki

    SvarSlett
  5. uff....det er den verste alder å miste sin mor....får vondt inni meg.

    klem tone

    SvarSlett
  6. Veldig trist å lese,gode tanker til dere&familien hennes!!Det er vitig å følge hjertet sitt,livet kan virkelig være uforutsigbart!!

    Klem Kine:)

    SvarSlett
  7. Kjære deg, så varmt og fint innlegg - med en god dose tristhet også. Ja, det er tøft når hverdagen snur - og det kan skje så plutselig. Det har det gjort hos oss. Siste året har jeg selv blitt syk, i nokså alvorlig grad - og vi har to nære med kreft. Det er tøft...
    Alle mine tanker til denne jenta som kommer til å miste sin mamma, det er usedvanlig tøft å være så ung...Urettferdig og vondt - og da må vi ta ekstra vare på hverandre.
    Sender en klem din vei med ønske om en fin uke. Igjen, takk for et reflektert innlegg.

    SvarSlett
  8. Huff og huff så trist! Tårene kommer!

    Ellers koselig at du er med på giveaway hos meg! Masse lykke til i trekningen!

    Klem

    SvarSlett
  9. Å kjære vene! Livet kan verkelig vera brutalt, så godt då å ha varme og fine medmennesker rundt seg. Så lenge kroppen "virker" så er det ikkje alltid så lett å huska på at tidene kan snu, men me må alltid huska å vera gode medmennesker. Mamma hadde brystkreft for fire år sidan, heldigvis vart det oppdaga tidlig og ho er frisk og fin no - og det er IKKJE noko ho ønsker å snakka om, og det må me berre respektera. Beste venninna mi fekk brystkreft då me berre var 29 og måtte fjerna heile bryste og alt vev heilt inn til beinet samt ein del kjertlar under armen - men ho er også heilt frisk no og har i ettertid fått barn nummer to.

    Flott innlegg!

    Klem Eli

    SvarSlett