torsdag 1. november 2012

Maison!

Fisken vår har fått et nytt hjem.
Jeg hadde en gammel glassbolle på loftet og hadde en ide!
Glassbollen ble pyntet med dette fine veggordet fra Hilde Heimdal.

http://www.hildeheimdal.no




Pus pleier og drikke vann av denne bollen av en rar grunn....


Lurer på om fisken vet hva en katt er.....


Katten vil gjerne fisken eta, men ikkje labben veta.
(et Norsk ordtak)

Har litt litt problemer med å blogge for tiden.
Min sønn var uheldig og snuble med pc min så den knuste...alle bilder og mailer borte.....
Så nå blogger jeg fra Ipad...ikke like lett, har ikke noe bra program og bruke.

Gleder med til og få ny pc :)


Posted via DraftCraft app

8 kommentarer:

  1. Herlige bilder...ser nesten ut som om fisk og pus er venner!! ;-)
    Fin kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Hehe så artige bilder. Rart katten ikke prøver å fange fisken :)

    Tusen takk for en kjempehyggelig og snill kommentar inne hos meg. Masse lykke til i lotteriet. Kjekt at du ville være med.
    Ha en riktig fin helg!

    SvarSlett
  3. det var smart å bruke stickers på glass...så dyr og eksklusiv ut :-)
    artige bilder av katt og fisk....kan være at fisken er borte en dag ;-)

    klem tone

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min!!
    Så fin blogg du har - her var det fine bilder og koselig lesing.
    Bilder av fisken og katten var jo berre så fine :))
    Englevakt koppen passa så absolutt til historien din!! Øsnker deg fortsatt god bedring!
    God helg...Klem -Anja-

    SvarSlett
  5. Så flott den bollen ble med "veggord" på.
    Ønsker deg en herlig søndag :)

    SvarSlett
  6. Innom med ein klem i natta :-)
    God betring @-}--

    SvarSlett
  7. Utrolig stilig både bolle og bilder :)
    Valgets kvaler får pus, fisk eller ikke fisk til middag ;)
    Ha en fin helg!
    Herlig blogg du har!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  8. Hihi :)
    Koselig med dyr, så sant de beholder vennskapet ;)

    SvarSlett