mandag 5. november 2012

Tid for kos!

Nå er det november og tid for kos!
Nesten vinter og snart jul, da må vi jo kose oss litt.

Kos og velvære hører sammen.
Litt egentid på badet, med litt spa og en god og varm dusj er godt for sjel og kropp!

Vi/min mann har pusse litt opp på badet.
Jeg har ikke fått gjort noe grunnet skaden i armen, men har en flink og snill mann.
Badekaret er kastet ut og inn med ny steamdusj.
Dusjen kjøpte vi på http://www.sparmax.no
Kjempefornøyde!!!

Her er valgene mange, steamen er nesten som badstue, vanlig dusj og ikke minst troperegn.
Brukte de gamle ølkassene mine som hylle på badet, litt nye håndklær og vips et "nytt" bad.








Dette er mitt bidrag til Franciskas Vakre Verden utfordring bad!

Se her for mange flott bidrag:

http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/01/har-du-et-inspirerende-bad-da-kan-du.html

Kos er like viktig som kunnskap.
(dagens ordtak)

Ha en flott dag!

Posted via DraftCraft app

6 kommentarer:

  1. Lekkert og koselig bad!! :-)
    Lykke til i utfordringen!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Gratulerer unge dame !
    Kom inn til meg og se !!!

    Klem Linn Therese

    SvarSlett
  3. Så koselig bidrag, og for ikkje å snakke om, for et flott bad du har.
    Gode dag videre til deg.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  4. Hyggelig at du deltar i min give away. Har du et bilde av en slik baggy lue som du mener? evt. oppskrift? finnes jo tusenvis at mønster på mariuslue, men jeg kan godt strikke slik til deg :)

    SvarSlett
  5. Så herlig dusj! :-) Takk for koselig kommentar inne hos meg! :-) Håper det går bra med deg og armen din!
    Klem

    SvarSlett
  6. Kjempetøfft med de hyllene på badet.

    SvarSlett