mandag 26. november 2012

Vinneren er......

Nå har jeg trukket en vinner av førjulsgaven!
Vinneren er HildeM :)
http://hmoholt.blogspot.no
Håper du blir fornøyd.
Bare noen dager nå så blir det julepyntet her hjemme, så kos.
Julegaten åpnet i går, men det fikk ikke vi med oss....trodde det var neste helg jeg.
Litt tidlig med jul før advent, derfor tenkte jeg ikke på det.

Bella koser seg ved peisen i høstmørket, hun gleder seg nok til det kommer litt snø.
Hun elsker snø, men liker ikke regn.


Ha en flott uke!

Posted via DraftCraft app

6 kommentarer:

  1. gratulerer til vinneren!
    så nusselig hund....har en liten selv, og han elsker snø.....vi fikk idag!!!

    klem tone

    SvarSlett
  2. Å for en super start på uken! ♥ Tusen, tusen takk snille du!! Jeg er så glad for at jeg skal få så fin pakke i posten!!

    Ønsker deg en super førjulstid!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til den heldige vinneren :)

    Herlig liten rufs hos deg her. Min firbente hoppet og danset etter de få snufnuggene som dalte hos oss i dag. Herlig å se hvordan de reagerer.
    Lodd er registrert :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse til HildeM,
    og klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  5. Grattis til vinneren!

    Superkos at jula snat kan tas frem..
    Og for en supersnusk på bildet..

    Fiiin morgendag til deg!

    Klem

    SvarSlett
  6. så søt voffse.
    Gratulere til vinneren.
    Ha en fin kveld fine du.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett