søndag 2. desember 2012

1 advent!

Nå er hytten pyntet og klar til julekos.
Pleier og hogge vårt eget tre fra tomten på hytten, men i år blir det for lenge for juletreet uten vann..
Derfor måtte vi kjøpe kunstig juletre.
I år blir det derfor hvit jul!
Måtte også ha nye lys og stjerne siden det ble for gult lys.
Bra jeg testet dette fredag kveld så jeg rakk å kjøpe nytt!



Våknet opp til en vakker soloppgang i dag!


Håper dere har hatt en fin første advent!
Nærmer seg jul nå :)


Posted via DraftCraft app

15 kommentarer:

  1. Så kjempefine bilder,koselig å pynte til advent:)
    Fine kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig soloppgang:)
    Og der er de fine koppene til adventslys igjen, hvor har du kjøpt de?

    Håper du har hatt ei fin adventshelg,
    ønsker deg ei strålende ny uke.
    Klem
    Hanne:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjøpte de i Trysil :)
      Tok de 2 siste de hadde...

      Slett
  3. Hei søte deg!
    Da rakk jeg endelig innom her igjen vet du. Hvor ble tiden av?
    Jeg ser at jeg ikke rekker å besøke alle like ofte som jeg burde/skulle/ønske, men jeg blogger jo mest for min egen del - det er bare fryktelig stas at jeg har verdens fineste lesere, slike som deg.

    Jeg håper din første søndag i advent har vært aldeles nydelig!
    Stor og god klem fra Frøken Fabelaktig!

    SvarSlett
  4. Nydelig soloppgang ღ Har hatt noen slike
    fantastiske dager her i nord også, bare
    aldeles nydelig når det er slik, selv om
    det følger med mye kulde :) Forandring
    fryder, og hvit juletre er ikke så ofte
    å se ღ men syns det er kult :) Ønsker deg
    en fin advent og uke som kommer, stor klem
    fra Mette :)

    SvarSlett
  5. Ja det var et annerledes juletre.....god adventstid til deg.

    SvarSlett
  6. Fantastisk soloppgang!
    Koselig å ha ei hytte en kan pynte på:) Var det ikke Emmeline som hadde hvit juletre? Det er jo ikke så vanlig nei, men tøft fordi om. Vurdere et hvitt tre på det ene gutterommet. Hadde ekte i fjor og det drysset noe så inni natta. Så får se hva det blir til og hvor langt jeg kommer:P

    Klem Ninni

    SvarSlett
  7. Nydelig soloppgang og flott stemning :)

    Har du lyst til å bli med i det lille lotteriet mitt har du sjansen til klokken 20 i morgen.

    SvarSlett
  8. Så koslig telysestake med tall på,berre lekker :)
    Jeg må rødmende innrømme at adventstaken her i heimen enda ikke har blitt lett frem fra loftet..får gjøre unna bursdagsfeiring først.Nydelige farger i soloppgangen din..jeg nyter dess herlige kalde dagene jeg også...soloppganger og nedganger,lyse flotte dager,stjerneklare netter.Bitende kaldt men flott ute, og veeeeldig koslig inne.En deilig tid når vi kan ha det slik :)
    La oss håpe det fortsetter slik,- ønsker deg en herlig uke:)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  9. Veldig stilig :)

    Ha en fin kveld! Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  10. Fine bilder! Koselig med jul på hytta ;-)

    Ha en riktig god kveld!

    SvarSlett
  11. Åh, heldige dere er som har mulighet for hyttekos i juletiden, nydelige bilder:)

    God klem!

    SvarSlett
  12. Så koselig med hyttekos i julen da;)
    Og jeg elsker hvite juletrær:)
    Fin kveld!
    Klem Janne

    SvarSlett
  13. Hei høpp1

    Takk for fine ord fra deg inne hos meg:)

    Så koselig å feire jul på hytta.Da jeg var liten feiret vi jul på hytta et par ganger,og det var så koselig.Husker vi hadde et lite juletre med levende lys:)Vi hadde ikke strøm så mamma hadde laget maten klar hjemme,og varmet det opp på ved ovnen og i peisen:)Gode barndoms minner:)

    Nyt dagen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  14. Ååh, HVOR har du funnet lys til treet uten grønn eller sort ledning? :)

    Vi har kjøpt oss hvitt tre i år, men jeg klarer altså ikke å finne lys med hvit eller blank ledning noen steder..

    SvarSlett