torsdag 20. desember 2012

En dag på havet!

En fantastisk dag på båttur til Similand øyene.
Var på samme dagsturen for fire år siden også, så forventningene var høye.
Sist tur var helt perfekt, det ble denne dagen også.


Møtte en havskillpadde langt der ute :)
Måtte jo snorkle selv om armen min ikke er helt bra....
Jeg overvurderte nok armen litt, klarte til slutt ikke og svømme...
Kom meg på båten tilslutt, nydelig å sitte og se utover der også da.



Sanden var som melis :)



Nå skal slutten av oppholdet her på Beyond resort i Thailand nytes!
Spa i dag og siste justering av kjolene hos skredderen.

Ha en flott dag alle sammen ;)


Posted via DraftCraft app

4 kommentarer:

  1. Wow, så fantastisk! Tenk å få tilbringe dagen sammen med disse herlige skapningene - heldige deg!

    Kos deg masse i Thailand, en varm juleklem sendes deg fra kalde Norge :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Jeg er så misunnelig:)
    Min mor er på Filipinene, min bror er i Thailand, mange andre kjente med ham og du også. Kos deg i varmen:) her er det kaldt:( Trøsten er at vi har snø da og får en hvit jul.

    God Jul
    Klem
    Liza

    SvarSlett