mandag 17. desember 2012

Førjulskos!

Her går dagene med til god mat, drikke, bad, soling og shopping.
Har vært en tur hos skredder også, så nå får jeg to nye kjoler :)
Hotellet har egen transport til og fra Khao Lak.

Funnet en fast strandrestaurant, nydelig mat og koster nesten ingen ting.


Deilig å rusle langs stranden også.


Beyond resort er absolutt noe og anbefale.
18 års grense så dette passer som en kjæreste tur!
Rommene er nydelig, stranden er så vakker.
Flott basseng og ikke minst spa her :)
Stille og rolig, her får man ladet batteriene sine.



Posted via DraftCraft app

4 kommentarer:

  1. Så herlig:)kos dere:))
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Åååå, så fantastisk ut!!!!
    Du vant verdens beste mangokrem ( håndkem) og lip balm hos meg.
    Send meg din adresse så kommer det i posten.
    P.s har ikke fått tid til å publisere det på bloggen enda:)

    SvarSlett
  3. Heldige dere som nyter såå gode og fine dager :)

    Beklager at jeg bruker evigheter mellom besøkene mine, men jeg ser at tiden ikke strekker til i julestria.

    Jeg skal hjem til mor og far julaften og har ikke tenkt å flytte ut igjen før tredje dag jul *fnis* Vi har så mange koselige og gode tradisjoner mine søsken og foreldre at jeg tviholder på de så lenge jeg kan. Regner med at nye tradisjoner kommer fort nok, så fort man skal feire sammen med mann og barn.

    Hvis jeg ikke rekker innom deg før jul, ønsker jeg deg en fortryllende og magisk jul,

    Juleklem fra
    -Maia

    SvarSlett