mandag 31. desember 2012

Godt nytt år!

Nå er det siste dag i 2012!
Mine ønsker for det nye året er at alle skal holde seg friske, ingen stygge ulykker eller skader....
Hadde nok av det i 2012, så da må jo 2013 bli mye bedre :)


Bella nyter livet!


Pus lurer om det er noe å jakte på der ute...
Vi burde lære litt av dyrene, de nyter livet, leker og slapper av..har ikke så mange ting de bekymrer seg over...
Så lenge de får mat og tak over hodet.



Håper alle får et riktig godt nytt år!
Nyt livet, ta vare på de gode stunder og skap gode minner.


Posted via DraftCraft app

11 kommentarer:

  1. Et riktig godt nyttår til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei kjære du:)
    Vil takke for følget i bloggeåret som har vært, gleder meg til å slå lag videre i det nye:)
    Håper du og dine får en fin kveld og at 2013 blir alt dere ønsker.

    Godt Nytt År
    og varm klem:)

    SvarSlett
  3. Ja, vi bør alle lære oss å bli litt mer bekymringsløse :-)
    Broren min er rå der! Mottoet hans er tatt fra jungelboken "ta livet som det faller seg, ja ta det som det faller seg. Gi blaffen i bekymringer og strev". Han er jo bare 16 da og har nok ikke store bekymringene heller, men det er viktig å huske på! :-))

    Ønsker deg et godt nyttår!
    Måtte det nye året vise seg fra sin beste side :-))

    Takk for det gamle!
    Varme klemmer

    SvarSlett
  4. godt nyttår til deg :-)

    klem tone

    SvarSlett
  5. Riktig godt nyttår til deg og dine også. Takk for hyggelig julehilsen!! Varm nyttårsklem. Signe

    SvarSlett
  6. Godt nytt år:)
    Så koselig du ville bli med på min giveaway:)
    Så ut som dere har hatt en kjempe fin jul og en fantastisk reise:) Kunne ønske å dratt en tur til varmen nå♥
    Fortsatt fin kveld♥ Legger meg til som følger og jeg gleder meg til å titte innom deg i det nye året:)
    klem mari

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder og fiiin stemning!
    Og så fristende det så ut med melisstrender og badeliv :)

    Ønsker det et nydelig år 2013!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  8. Titter innom for å ønske deg en god helg! :-)
    Klemmer

    SvarSlett
  9. Masse godt nyttår til deg og dine! Håper dere hadde en fin nyttårsfeiring. Vi koste oss med mat, leker og skravling hos naboen til sent på natt. Nå er kosen over og hverdagen i gang igjen, litt deilig og litt tøft på samme tid ;-) Men, bare noen timer igjen nå så er det helg - jippi!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  10. Er bare innom for å ønske deg en nydelig mandag! Takk for gode ord inne hos meg og så herlig at du deltar på min giwe away, tvitvi!

    klem
    -Maia

    SvarSlett