onsdag 30. januar 2013

Husets Prinsesse!

Vår vakre Pus er storforbruker av halsbånd....mistet ca 14 stk. nå..
Vi bruker bare de som løser seg ut selv så hun ikke skal bli kvalt om hun henger seg opp i busker og trær.
Så enten har hun brukt 14 liv, eller så er den en i nabolaget som samler på rosa kattehalsbånd!

http://nennesfjordogfjell.blogspot.no/2012/05/lurer-pa-hvorfor-noen-ville-skyte-pus.html?m=1


I fjor kom hun hjem og var blitt skutt....stakkars lille.
Har først blitt forlatt i skogen så skutt, mange som ikke er så snille mot dyr...
Pus kler bare rosa, lille prinsessen vår!

Derfor er Pus veldig glad for alle stemmer hun får og har fått på fotokonkurransen som det står om i et par innlegg under, hun sier at hun trenger og vinne så hun kan få se flere halsbånd :)


http://nennesfjordogfjell.blogspot.no/2013/01/trenger-din-stemme.html?m=1





14 kommentarer:

  1. Men herregud så grusomt! Er det ikke meningen at dyrene skal få gå ute?!! Det er så mange rare mennesker, slutter aldri å forundre meg.

    Prinsessen er uansett nydelig med stor N. Ønsker meg katt :)

    ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. En vakker dame <3
    Leser til forskrekkelse og frustrasjon at hun har blitt skutt på? Er det virkelig mulig? Jeg kan ikke si annet enn at jeg syns det er avskyelig.....

    Vakre tanker fra K@ri*

    SvarSlett
  3. Hei høpp!

    Uff da en uheldig pus dette:)Pen var den vertfall...
    Har en ikke fult så uheldig katt her også:)

    Takk for fine ord fra deg:)

    Grip dagen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Huff for en historie, kjenner jeg blir sint!
    Så godt det gikk bra med fine pusen:)

    Jeg var innom igjen men jeg får ikke stemme mer enn en gang,
    lykke til i alle fall:)
    Og god klem:)

    SvarSlett
  5. Stakkars skjønne prinsessepusen...
    Husker dette innlegget ditt og helt utrolig at det går ann...
    Men nå har hun det nå heldigvis godt!! :-)
    Fortsatt fin dag,klm ingrid l

    SvarSlett
  6. Så nydelig pus du har!
    Syvåringen min har veldig lyst på katt. Jeg har forklart at det er mye jobb med dyr, og at det ikke passer oss nå. Da ville han heller ha lillesøster!! Ja, for det er jo ikke noe arbeid ;-)
    Takk for hyggelig melding inne hos meg!
    Ha en fin dag ;-)
    Benedicte/Interiørliv

    SvarSlett
  7. Eg kan ikkje forstå at folk kan skyte slike søte små. men det er ei hard verd der ute desverre. Nydeleg pus!!!

    Klem!

    SvarSlett
  8. kjenner jeg blir så eitrandes forbannet på folk som er slemme mot dyr.....det finnes onde folk...dessverre!
    litt av et forbruk av halsbånd, men man vil ikke at hun skal henges fast.

    klem tone

    SvarSlett
  9. Vilken söt katt. Hon liknar vår Natascha som blir 15 år i sommar. Vad vore livet utan katt?! :)

    Tack för titten på min blogg. :)

    Kram Caroline

    SvarSlett
  10. Er det noe som virkelig gjør meg forbannet er det dyreplagere. Håper hun vinner så hun kan kjøpe seg mange rosa halsbånd i fremtiden. Lykke til...
    Klem Tove

    SvarSlett
  11. Stakars lillan, fatter ikke hva som rører seg i hodet på slike!! Ja til dyrepoliti sier jeg. Har 3 katter selv, og når de er ute så er det med stor uro dessverre, ikke fordi de skal treffe på andre dyr men dyreplagere...! <3 Håper hun vinner!! Masse lykke til ;)
    Takk for dine koselige avtrykk hos meg ;)
    Klemmer, Anki

    SvarSlett
  12. Pus har fått stemme fra familien Vims..
    Trist å hør hvilken hitorie Pus har ..
    Herlig med katter.. Vi har en liten hannkatt som heter Findus - og idag fikk han det for seg at han skulle følge mor på jobb. Tror han skjønte at måtte snu underveis, og katta hadde funnet veien hjem når jeg kom heim fra arbeid.. heldigvis..
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  13. Søte pusen, skjønner ikke hvordan noen kan være slem med slike fine små ♥

    Fin fin torsdag til deg
    og tusen takk for fine ord du legger igjen inne hos meg ♥

    SvarSlett
  14. Jeg var for sent ute til å gi min stemme, men gratulerer med andreplassen! Det blir vel til noen nye halsbånd det også ;)

    SvarSlett