fredag 4. januar 2013

Må tilbake....

Lengter tilbake til Thailand, blir nok flere reiser hit tenker jeg ( får starte med sparing).
Beyond resort var et fantastiskt flott hotell, smakfullt innredet og flott beliggenhet ved stranden.
Jeg ønsker meg et slikt bad hjemme, men da må vi nok først vinne i lotto!





Stranden var nydelig, små koselige steder vi spiste på langs stranden.
I Khao Lak er det vakre strender, ikke overfulle og ikke masse bråk og vannsport.
Små koselige steder man kan ta en matbit på med litt skjeve bambus bord og stoler.
Som ligger på stranden, bølgeskvulp og nydelig utsikt.
Maten er så billig og ikke minst god i Thailand..


Vi ruslet flere kvelder barbente langs stranden for og spise, da måtte vi over denne bruen.



Fiskebåter så vi mye av om natten ( alle lysene ute i havet er fiskebåter).


Thailand byr på mange opplevelser, snokle er helt magisk....er som man svømmer i et akvarie.


Mange flott minner etter denne turen.

Posted via DraftCraft app

6 kommentarer:

  1. drømme, drømme....for en fantastisk plass!
    skjønner godt du lengter tilbake :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Det hotellet så jo veldig delikat ut....og sikkert stedet også. Har ikke vært i Thailand jeg.

    SvarSlett
  3. Herlige minner å ta vare på!
    Hyggelig du tok turen innom meg, så jeg kunne finne deg! :-)

    Drømmer om å reise dit jeg også, men må nok spare litt! :-)

    Mvh Hilde

    SvarSlett
  4. For ett fabelaktig sted :) Åhhhh!

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken! Her skal resten av kvelden brukes på en etterlengtet bloggerunde, tiden strekker dessverre ikke til lenger *uff* kjenner jeg savner fininger som deg.

    Klemklem

    SvarSlett
  5. så koselig.:)) romlematisk også.:)

    SvarSlett
  6. Åh!!! Nå fikk jeg lyst til å reise tilbake til Thailand. Virkelig!

    SvarSlett