lørdag 26. januar 2013

På veggen!

Foto på aluminium gir en flott effekt!
Naturbilder gjør seg veldig bra!
På hytten i Trysil har vi to aluminiumsbilder.



Bildet er tatt en tidlig morgen på trappen i pysj i 20 minus....måtte løpe ut da jeg så hvor vakkert det var ute.


Vi bor med litt skog både hjemme og ved hytte så vi får besøk på hytten og hjemme av ekorn.
Koselig begge steder!
De er søte og litt rampete, rapper mye fuglemat :)



Jeg har fått litt dilla på slike bilder! Hjemme har vi dette som er tatt nesten øverst i fra stormasten på Christian
Radich av min mann da han var på seiltur. Det er ikke så lett og få frem på bilde hvor flott det faktisk blir,
men det gir en flott glød og dybde.

Jeg bestilte mine her:

http://www.idekor.no

16 kommentarer:

  1. Nydelige bilder. Noen ganger kunne jeg ønske jeg hadde et innebygget kamera. Få når en endelig her funnet frem kameraet er dyret, ungen eller situasjonen borte. Her har det godt i et, men nå skal jeg gå inn å stemme på ditt bilde. Nydelig katt og i en så fin skoeske:) ønsker dere en fin lørdagskveld♥ klem mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Pus blir veldig glad for alle stemmer.
      Har stort sett kamera klart.
      Klem :)

      Slett
  2. Hmm, ser at dette så litt rart ut med Explorer som nettleser.
    Prøvde og redigere det, men det ville ikke helt!
    Noen som vet hvorfor?
    Så ok ut med Opera og på ipad.
    Lagde innlegget med ipaden min.

    SvarSlett
  3. Så spennende med bilder på aluminium.
    Har vært inne og stemt på pusen din. Skikkelig morsomt bilde :)

    Klem Inger

    SvarSlett
  4. så flotte bilder....og mye koseligere når man har tett dem selv :-)
    digget ekornbilde !

    klem tone

    SvarSlett
  5. For noen flotte bilder! Og så artig å trykke på aluminium, dette skal jeg også prøve meg på - takk for link:)
    Jeg synes alt ser greit ut, men bruker safari som er samme nettleser som iPad så jeg vet ikke om det er fordi du har fått endret det du synest så rart ut;)

    Ha en fin kveld
    Klem:)

    SvarSlett
  6. så smart..) kos å ha egen fotografier på veggen syntes jeg.:))

    ha en kos søndag..)

    SvarSlett
  7. Hei! Så fine bilder du har knipset! og det blir jo ekstra fint med slike store formater på aluminium, kjempestilig :)

    SvarSlett
  8. Åh, så fine bilder! De var kjempeflotte! Så flink du er ;-)

    Ha en super søndag!

    SvarSlett
  9. Hei og takk for hyggelig hilsen!

    Så heldig du er som har vokst opp nær Bærumsverk :)
    Ser på bloggen din at dere har hytta i Risør, ihvertfall da dere fant katten deres. Vi holder på å bygge på Gjeving, midt imellom Risør og Tvedestrand!
    Jeg stemte på kattebildet ditt :)

    god søndag :) klem

    SvarSlett
  10. Kjempestilig! Takk for kommentar inne hos meg, så oppdaget jeg din flotte blogg. :-) ha en fin kveld!

    SvarSlett
  11. Takk for tips, skal inn å sjekke siden:)
    God søndag på deg
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  12. Så flotte Bilder! Har ikke sett bilder på aluminium før.
    Ønsker deg en flott ny uke!

    Klem Agnes

    SvarSlett
  13. Så flotte bilder! Det høres veldig spennende ut med aluminium, jeg skal gå inn på den linken...takk for tipset! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  14. Så fine! Sånne har jeg hatt lyst å bestille i eeevigheter nå :) Får se om det snart blir noe av :)

    SvarSlett