tirsdag 15. januar 2013

Stringhylle!

Jeg var så heldig at jeg vant en valgfri Stringhylle før jul hos http://norskeinteriorblogger.no//a>/
Ble superglad, passer så bra inn på hytten vår som er i 70'tallstil.
Valgte String Pocket valnøtt/svart siden veggene er beiset mørkt på hytten.
I helgen fikk jeg min kjære til og henge den opp.




Ble veldig fornøyd!
Pyntet den opp med et postkort jeg kjøpte fra ebay som er fra Norge for over 100 år siden.
Litt gøy, vi googlet mottakeren, og hun jobbet som tjenestepike hos Friele i Bergen.
Hun tok det med til Amerika da hun emigrerte for og få bedre livsvilkår....
Så etter over 100 år endte det i Norge igjen etter at jeg kjøpte det fra Amerika.




Mugtailkoppene mine fikk også plass på hyllen.



Posted via DraftCraft app

16 kommentarer:

  1. Hei! Så mykje fint det var her inne :-) likar stilen på hytta di :-D
    Silje

    SvarSlett
  2. Så herlig hylle og så fine ting du har oppå der:)fineste koppene,dei er så fine:)

    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Grattis med gevinst.....det er alltid kjekt!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med en flott gevinst!
    Synes historien om postkortet var så sjarmerende :-)

    klem tone

    SvarSlett
  5. Hei, Gratulerer! Takk for koselig hilsen! Klem Siv:-)

    SvarSlett
  6. Så kult å vinne den hylla, den passet ruperbra inn på hytta deres!
    Så gøy med det kortet!
    Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  7. Ah, rett og slett lekker:)
    Ting med en historie er så fint, og jammen kan man finne ut mye rart på Google - jeg er der tidt og ofte;D

    Ha en fin kveld der du er,
    og tusen takk for stemmen din - setter stor pris på den:)
    Varm klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  8. Så fint det ble! Kjempemorsomt med postkortet, og lys i mugtailkoppene var bare så søtt! Må ønske meg slike kopper jeg også :)

    Ha en super uke videre!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  9. Heldige du som vant den stilige stringhylla.
    Flott pyntet, artig med postkortet.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  10. Åhh,så heldig du var så vant den. Vart kjempefin i den fargen, og Mugtail passa jo perfekt i.

    Fin kveld til deg,

    Klem frå Solveig

    SvarSlett
  11. Så flott det ble og heldige du.
    Både hytte og stringhylle.
    Flottings.
    Nyt dagen din.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  12. Oj, så heldig du var! Det ble kjempefint! Ønsker deg en god dag! Klem

    SvarSlett
  13. Var det du som vant den?! Heldige deg :)

    Passet jo perfekt :)

    Ønsker deg en nydelig torsdagskveld. Her skal kvelden tilbringes med mannen - det beste jeg vet *lykke*

    smil og klem
    -Maia

    SvarSlett
  14. hei høpp1

    heldige dei som vant denne super fine hyllen!!

    Takk for fine ord inne hos meg;:)

    Nyt helgen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  15. Heldige du:) Så flott det ble:)

    SvarSlett
  16. Hei!
    Så gøy med det gamle postkortet - både motivet og historien! Ja, jeg elsker gamle bilder, og synes det var kjempegøy å komme over de gamle mønstrene fra 1950-og 60 tallet! Hadde vært moro å strikke noe, så jeg får se etter hvert! Akkurat nå er jeg i gang med Marius luer til flere som har bursdag, men det er jo veldig retro det også da!

    Ønsker deg en flott helg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett