søndag 20. januar 2013

Tv-krok...Nib utfordring

Vår tv krok er ikke så fin og flott som jeg ser mange i bloggverden har....
Tenkte derfor at jeg skulle vise hvordan en litt mindre pen tv-krok ser ut!
Sikkert flere enn meg som har det slik....at man gjerne gjemmer bort det som ikke er så pent og rot på bildene man legger ut på bloggen :)

Er en glemt plass...
Litt rart, da det er der man sitter mest!

Tv bord fra forrige årtusen :)
Skap fra 2001, så det er jo noen år gammelt..
Drømmer om nyere tv, men får vente en liten stund.


Det beste ved denne kroken er "kino" lerretet som henger i taket og rammen fra Riviera Maison med en gammel Elvisplate i.


Se her for mange flotte tvkroker:


http://norskeinteriorblogger.no< r />

8 kommentarer:

  1. Vet du....jeg synes det er slik ekte hjem ser ut jeg...for de som ikke har alt nytt og er nyetablerte så blir det gjerne litt sånn ei bikkje ta kvar,og koslig på sin måte.Så får man heller forandre på det når tiden er rett og Visakortet medgjørlig :)
    Selv fikk jeg endelig meg nytt gammelt skap til å skjule tv'n i i fjor...åååå som jeg hadde venter men jaggu ble det til slutt!
    Den som venter på noe godt;)
    Ønsker deg en fortreffelig kveld videre..foran tv'n kanskje?
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. du sa det så fint.....dette vil vi ikke vise frem, men det er der vi bruker mest tid.

    sånn så det ut hos meg også, før jeg fikk tak verdens fineste møbel ( synes jeg)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Synes da ikke dette var ille.. jeg har ikke tenkt å vise frem våres! Det er et ledningshelvete!

    Ha en fin dag...
    klem

    SvarSlett
  4. Syns det var ganske fint jeg :)
    Man er oftest kritisk selv...

    Fineste mandagen ønskes deg!
    Jeg starter uken med masse alenetid, da mannen er bortreist - deilig! Bare masse kos med meg og Nala.

    klem

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig kommentar :) Kanskje er det netopp du som stikker av med premien !!! Vet jo ikke hvordan IKEA tenker - kanskje de gir til de som er mest modige, og viser hvordan de har det, selv om det ikke er helt perfekt :) Du fortjener en ny tv-benk, så jeg krysser fingrene, selv om det ikke var SÅ ille da :) Klem

    SvarSlett
  6. Dette er jo en ekte kose-tv-krok:)
    Jeg hadde noe lignende tvbenk før, men pga alle
    boksene så måtte jeg skru 2 tvbenker sammen hihi:))
    Nå har jeg klart å få de inn i en gammel sjenk....
    Ha en fin fin dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. Støtter meg til forrige kommentar: skikkelig kosekrok!
    syns også tv-kroken er vanskelig....
    ønsker deg en fin dag:)
    klem nina

    SvarSlett
  8. Herlig! Likte spesielt det lysrøret(?) i taket! Spår at det vil bli årets blogger dille *hihi*


    Deilig med en god dose virkelighetsblogging. Love it!

    SvarSlett