onsdag 20. februar 2013

Badet vårt på hytten :)









Badet vårt på hytten i Trysil har blitt totalrenovert.


Det var ikke pent da vi overtok hytten.....
Vi fikk litt trøbbel med stokkmaur som bodde her!
 Uten at vi viste noe om at flere enn oss skulle bo her da vi kjøpte hytten...
De hadde bodd der i mange år sa de som hjalp oss med og bli kvitt de.
Så dette ble en del dyrere og omfattende jobb med enn det vi trodde først..


Vi byttet og rev ned alt, fikk varmekabler i gulvet, det er så godt med litt varme i gulvet.

En gammel reklameplakat som jeg har kjøpt på Ebay har vi rammet inn.




Min kjære skjønte ikke hva vi skulle med Vipp såpe dispenser før den kom i hus...
Er veldig god kvalitet så da han fikk brukt den var han fornøyd :)


Må jo ha førstehjelpskrin når vi er på fjellet...
Hender man skader seg her...

Vaskemaskinen vår....
  

Lys tenner jeg hver kveld i nesten alle rom, så kos :)


Everyone brings joy to this house- some when they enter, some when they leave.


Denne lykten måtte jeg bare ha, fant den på Trysil flis & malesenter.
Det er de som har renovert badet vårt også :)



Nok en funn fra Ebay....

Dett er er mitt bidrag i Franciskas Vakre Verden inspirasjon til bad.
Se her for flere flott bidrag:

http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/01/har-du-et-inspirerende-bad-da-kan-du.html


9 kommentarer:

  1. Dette var ett flott bad og såå mange fine detaljer :)

    takk for alltid like hyggelige ord inne hos meg. Dessverre strekker ikke tiden til alltid, slik at jeg får besøkt deg, og lagt igjen spor, men de gangene jeg har tid og anledning kommer jeg så fort jeg kan *fnis*

    Nydelig onsdag til deg, ikveld har jeg og mannen datenight middag og stand up :) Gleder meg!

    Klem fra
    -Maia

    SvarSlett
  2. Sååå fint !
    Her vart det absolutt total forandring :)
    Kos dåke på hytta !
    Klem

    SvarSlett
  3. Wow, så flott badet ble. Og så lekkert dekorert med lys og lykter :) gratulerer med nytt bad. Klem Ellen

    SvarSlett
  4. for en forandring!
    dette badet var virkelig innbydende og så mye flott du har å vise frem :-)

    skulle gjerne hatt et sånt bad selv :-)

    klem tone

    SvarSlett
  5. Wow! Så fint det ble! For en forandring! Kan tenke meg dere storkoser dere der ;-) Lyst, herlig og delikat!

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  6. Oj oj det var litt av en forvandling!! Det ble jo knallfint :) Deilig og lyst og masse koselige detaljer :)

    Ha en flott kveld!

    Klem Nina
    drømmevillaen.no

    SvarSlett
  7. Wow, for et fantastisk bad dere har fått på hytta! Alltid kjedelig når man må dele hus med noen ikke-betalende leieboere. Herlige detaljer. For en fantastisk ukeplanlegger dere har fått. En slik skulle vi også hatt, men vi har dessverre ingen steder å ha en sånn. Kjempekult med bilder av dere over kolonnene :-)

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  8. Så fantastisk flott forandring,badet blei jo ein drøm:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Nydelig bad med flotte detaljar:)
    Knallfint:)
    Fin kveld til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett