onsdag 27. februar 2013

Dårlig tid.....

Jeg føler at jeg har dårlig tid til ting jeg skal rekke....
Stresser og sier til resten av huset, Nå kommer vi for sent!!!
Men jeg rekker stort sett det jeg skal, legger ofte på litt...sier at nå er klokken 12....mens den er stort sett er 10 på da :) Grunnen til at jeg stresser med tiden er at jeg ikke liker og komme sent, vil heller være tidlig ute...
Min sønn er slik som meg, men min datter har så god tid som bare det tror hun :)

Derfor måtte jeg bare ha dette smykke, får ofte høre at jeg minner om kaninen i Alice i eventyrland :)


Forskjellig bilde på hver side av smykket.


Hvordan er du?

Kjøpte flere smykker samme sted med andre motiv, kommer innlegg om det senere, mulig en av dere får et også :)

5 kommentarer:

  1. hehe, så artig:))

    Du, jeg er vel egentlig motsatt...:P jeg hater å komme forsent, og forventer også at andre kommer tidsnok;) jeg planlegger i god tid. Men for all del, det er stress her og, innimellom! :))
    Takk for fin kommentar på temaet mitt "nettvett"! Viktig at vi fokuserer på dette i dag:)

    God klem!

    SvarSlett
  2. Kjempe tøft smykke, jeg hadde sansen for det. ;)
    Jeg liker ikke å komme for sent så jeg er heller litt tidlig ute. ;)

    Ha en fin dag. ;)

    SvarSlett
  3. he he, den var fin:) Etter vi fikk Isak passer det smykke meg♥ Alltid dårlig tid*smile* Ønsker dere en fin kveld♥ klem mari

    SvarSlett
  4. Kjenner meg igjen! Vi har klokkeradioen på soverommet stilt noen minutter for fort....Det hjelper!!

    Siri

    SvarSlett
  5. jeg er akkurat sånn som deg!! hater å være seint ute men føler jeg alltid er det! og det er som regel ikke pga 2åringen, men pga mannen som alltid har så fryktelig god tid og skal gjøre alt 5 min før vi må gå :p

    SvarSlett