onsdag 13. februar 2013

Diamanter......


Endelig fant jeg smykke jeg har ønsket meg lenge :)
Jeg digger Sex and The City serien og filmene.
Har hele skoesken med alle episodene og begge filmene.

En av favorittepisodene er den siste der Carrie får et diamantsmykke når hun er i Paris med Aleksandr Petrovsky.


Og ender opp med Mr.Big :)

Smykke er selvfølgelig ikke ekte diamanter....fant det på ebay i Australia.
Får klare meg med sølv og krystaller....


He, he Pus lekte og tok smykket fra meg da jeg skulle ta bilde av det, fikk heldigvis tak i det før hun fikk ødelagt det :)

Har du en favorittserie?

Bli gjerne med på min lille gi bort :)

11 kommentarer:

  1. Flott smykke:) liker fargespillet:)
    min favorittserie er venner for livet, er i sesong 5 for n.te gang nå:) tidsfordriv når mannen ikke er hjemme;)
    fin dag til deg:)
    klem nina

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilig smykke;)
    Favorittserien min er litt mere blodig og er spartacus:)
    Dette fordi det er så masse herlige veltrente menn da..hihi
    Fin dag!
    Klem Janne

    SvarSlett
  3. Nydelig smykke !
    Enkelt og veldig fint :)
    Min favorittserie er også Sex og Singelliv, i tillegg til at Friends også er ein skikkelig god-serie. Blir aldri lei av desse to.
    Ønsker meg "skoeska", men det hjelper godt på at Tv3 meir eller mindre kontinuerlig sender serien i reprise.
    Finfin dag vidare til deg :)
    Klem !

    SvarSlett
  4. Åhh,så fint!! Eg digge Sex og Singelliv. Ser på den når eg trene på elipsemaskina mi faktisk.Har lånt "skoeska" hos mi kusine.

    Ha ein strålande dag.

    Solveig

    SvarSlett
  5. Å kjempe fint:) Elsker den serien jeg og, har hatt maraton de siste dagene og er snart igjennom serien for tiende gang:) Hadde sex and the city bursdag på fredag. Fikk sex and the city quiz boken til jul og da passer det med jentekveld å få testet kunnskapene:) Utrolig moro alle måtte kle seg som en av jentene:) Så du skulle absolutt vært der og hatt på deg smykket:)

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld:)
    klem mari

    SvarSlett
  6. Så nydelig smykke...skulle gjerne hatt det i diamanter ja! Jeg har ikke noen serie jeg liker spesielt godt, men Lipstick likte jeg, men tydeligvis ikke mange nok andre siden det blei tatt av plakaten så fort.

    SvarSlett
  7. Sex and the city er en slager hos de fleste tror jeg :) Skal ikke nekte for at jeg digger Gossip girl også!
    Nydelig smykke!

    Klem Kristin

    SvarSlett
  8. Nydelig smykke.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  9. Åh, ja, den episoden er en av de aller beste. Spesielt avslutninga der smykket går i stykker og det blir slutt med russeren, og Carrie møter på mr. Big... Sukk.:)

    Det er litt hverdagsmagi over et sånt smykke! :)

    SvarSlett
  10. Elsker Sex and the city!

    sv: var selv meeeeget skeptisk til slik "sunn" pasta... men vet du, den er faktisk bedre til salater, den vanlige pasta'n blir jo ofte veldig "slapp"/overkokt liksom, men denne har jo fortsatt litt "tygg" i seg! .. om du skjønner :P Prøv en gang og se om noen merker forskjell ;)

    SvarSlett
  11. Nydelig smykke :-))
    Hehe, rare disse pusene - Malin (vår pus) elsker også alt som blinker, lager lyd og beveger seg ;)

    Selv er jeg hekta på grey's anatomy - tirsdagen er ikke komplett uten ;)

    Klem

    SvarSlett