fredag 8. februar 2013

En flott start på dagen :)

Her i huset er det lettere kaos når barna skal stå opp og dra på skolen...
Skulle gjerne hatt det stille og rolig, med blide barn som spiste opp all maten før de tuslet blide og glade til skolen....


Morgentrøtte, sure , rotete tenåringer....en 14 åring som helst vil stå foran speilet, må jo bli pen...noe hun er uten sminke :)

Fin seng om tenåringen i huset gidder og re opp...


He,he :)
Er vel litt kaos hos de fleste, med unger, jobb, frokost, matpakker og dyr som skal luftes...


Slik burde det se ut....



Ha en flott dag og god helg!

15 kommentarer:

  1. Ja dette var velkjente problemstillinger....jeg ergrer megler rotet jeg også,så det er vel bare å hive seg rundt og begynne et sted??Få det fint flest mulig steder til helgen kommer,da er det godt å sette seg ned til kvelden:)
    Nydelig sminkebord!Det hadde nok en viss frøken her i huset likt også!
    God helg,kos deg!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Hahaha...herlig innlegg:)
    Og du, akuratt sånn er det hos oss og...
    Det einaste eg føler eg seier om morningen er:
    "No har vi dårlig tid, no må vi skynta oss"..haha..
    Og laaang diskusjon med Mats på 6 år som nektar og ha på seg ull når det er -8 grader ute...Jojo...haha:)
    Ha ein fin dag og god helg til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  3. hehe, been there... hver morgen:)
    Her er det en altfor jålete 14 åring som okkuperer badet i timesvis, og en alt for trøtt 15 åring, som jeg IKKE får opp... en hund som piper fordi han MÅ ut når han våkner...
    Og nei, det er ingen senger som res opp før rett før de skal legge seg igjen, hehe:))

    Hverdagsmagi ♥

    SvarSlett
  4. He he, hørtes veldig gjennkjennelig ut;)
    Skulle ønske jeg hadde hushjelp og vaskehjelp, så jeg kunne kommet til ryddig hus hver dag:))))
    God helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Takk for koselig hilsen hos meg!
    Hehe jeg må le av disse bildene, jeg går å venter på de dagene der :)
    Mine er bare 8+10, så da skal det bare litt ukepenger til så reier de senga, bretter pysjen og alt! Men jeg vet at "virvelvinden" nærmer seg for hvert år ;)

    Ønsker deg en god helg :) klem

    SvarSlett
  6. Hihi det er greit at det er ryddig før eg legger meg men på morgenen og etter dei er gått på skulen så må eg ta et tak og så er det fint ryddig og reint og så kommer dei heim,hihi og du veit då er det jakke og sko slengt på gulvet og den eldste er verst,fatter ikkje at det går ant:)
    Det er nok sån dei fleste plasser!

    Ei god helg med fastelaven og morsdag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Kjenner igjen dette, selv uten tenåringer.
    Blir kanskje enda værre da.

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  8. Varierende humør om morgenen ja.
    Det er jo en fulltidsjobb å holde det rent og ryddig....
    Hyggelig at du ville være med på min Give away.
    Vet Mariuskjolen hadde vært rå til voksen, men siden Stof og Stil har gjort den tabben å lage stretchen feil vei i forrhold til mønsteret, egner det seg ikke til voksen-kjole.

    SvarSlett
  9. he he, ja sånn er det stort sett her og. Eg legg alltid fram kle til borna kvelden før, men det er sjeldan dei ikkje byter ut noko! Likevel ser at det tek mindre tid. Men no er dei 5 og 8 år, og det er lite sminke og hårspray!

    God helg til deg. Rekne med du får sova lenger enn 6-7 i helgene....??

    Klem

    SvarSlett
  10. Huff, det er så slitsomt når dagen starter med masing. Her i huset er vi heldige og har morgenblide barn. Både mannen og jeg pendler til Oslo og er helt avhengige av at ting går relativt raskt og smertefritt om morgenen. Men, når det kommer til å ha det ryddig, ja det er en helt annen historie. For rommene til guttene er stort sett helt BOMBA!!! Men, i dag kan vi huke av for ryddige rom hos begge to ;-)

    Tusen takk for de kjempekoselige kommentarene du legger igjen hos meg, det setter jeg utrolig pris på. Du har alltid så mye pent å si søte deg ♥

    Ha en fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  11. Jeg er alene om morgenen med mine tre barn, to bleiebarn og en stor og flink gutt på 7, det er litt styr, men det går som regel veldig fint! Makan til morgenblide barn, heldigvis!:) Mor er ikke fullt så ivrig om morgenen, da....;))

    ps, det var ikke en lampe...;) gå inn å sjå;))

    Klem!

    SvarSlett
  12. Hei vennen!

    Hehe, ja, det er en fin alder ;)
    Vi har en 12 åring, som riktignok tror hun er 20 ;)
    Kan glemme å få innpass på badet når hun steller seg - det tar TID! ;)

    Tusen takk for fine ord fra deg den siste tiden.
    Det har gjort uendelig godt i en tung tid..

    Ønsker deg en fin helg!
    Kos deg masse :-)

    Varme klemmer

    SvarSlett
  13. Herlig innlegg :)
    Noen ganger er virkeligheten bedre syns jegda ...

    Happy helg!
    klem Maia

    SvarSlett
  14. Sånn er det nok hos de fleste, tror jeg. Vi er som folk flest vi bloggere også.

    Ønsker deg en fortsatt fin lørdag!
    Klem fra Karen

    PS: Jeg har en give away nå!

    SvarSlett