tirsdag 26. februar 2013

Hurra!

I går kom premien fra Bohus :)
De hadde en konkurranse i forbindelse med valentinsdagen.
Så flott premie, ble superglad da jeg fikk mail om at jeg hadde vunnet!


Man skulle ta bilde av det man mente var romantisk på Bohus, med dette bilde vant jeg!


Skal male soverommet vårt til våren, så det passet veldig bra med denne premien.
Jeg fikk kubbelys, et skilt og veggord også.


Minner om at det fortsatt er tid til å bli med på mine 2 gibort ;)
Ligger link om du vil prøve lykken på høyere side.

Ha en flott dag, nyt den!

11 kommentarer:

  1. Så heldig du er! :) Gratulerer :)
    Klem Renate

    SvarSlett
  2. Du er heldig, er så moro å vinne:) Igår fikk jeg Lilleba pysj fra Lille venn i posten, som jeg vant for noen uker siden:) kjempe fin♥ Ønsker deg en fin dag, klem mari♥

    SvarSlett
  3. Å så gøy :)
    Bohus har mye fint,artig at du tok bilfr av de skjønne detaljene!Gratulerer!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  4. Så heldig du var! Moro å vinne når man først har lagt ned så mye arbeid i det, da! Kjempefin collage!

    Ha ei fin uke! Klem Nina

    SvarSlett
  5. Heldige du!! Gratulere.

    Nyt tysdagen der du er!

    Klem frå Solveig

    SvarSlett
  6. Åååå, så gøy:-). Heldige du:-).
    Fin tirsdag til deg:-).
    Her nyter vi hyttelivet på Hovden, herlig:-).
    Klems Evelyn:-).

    SvarSlett
  7. gratulerer sååå masse flinke du!!! :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye, så moro at du vant. Men det var jo lekre bilder og flott gave. :)

    Ha en flott kveld.
    Klem Eline :)

    SvarSlett
  9. Så gøy å vinne! grattis:) Veldig flotte bilder du tok:)

    SvarSlett
  10. Gratulerer så masse, så kjekt å vinne :-)

    SvarSlett
  11. Så gøy å vinne....jeg blir like overrasket hver gang jeg vinner noe som helst eller rettere sagt; den gangen jeg vant på lotteriet i idrettslaget.

    SvarSlett