mandag 11. februar 2013

I pakken var det en......


Ingen som gjettet helt riktig om hva som var i pakken... :)


Har lenge ønsket meg en  månedsplanlegger i akryl.
I en hektisk hverdag er det lett og glemme, er jo mye man skal huske....med en familie på fire.
Siden det er så mye som skjer i hverdagen synes jeg at det ble mer oversiktlig med en hel måned på planen!

For at det skulle bli store nok kolonner på en hel måned valgte jeg og bestille den stor,
størrelsen på denne er 70x100


Var så fornøyd med aluminiumsbildene mine fra http://www.allkopi.no/
Så derfor valgte jeg og lage min månedsplan hos dem.


Vi setter en rød ring rundt søndager, så er det lett og se når en ny uke starter!


Brukte lang tid på og finne riktige bilder,
for inni mitt hode hadde jeg sett for meg akkurat hvordan den skulle se ut!

Fikk masse god hjelp av en designer der,
ble mailet mange bilder dit....for noen av de jeg sendte var ikke skarpe nok.
Bildene måtte helst være uten for mye bakgrunn også, så man kunne redigere oss ut av bildene, jeg ville ikke ha bilder med bakgrunn av oss.





Veldig hyggelige og hjelpsomme der!

Stakkars, måtte nok være tålmodig med meg :)

Så utrolig fornøyd med resultatet!

He,he...Bella er en liten linselus...

Blir ikke siste gangen jeg bestiller noe her :)



21 kommentarer:

  1. den var så fin og oversiktlig....hva måtte du betale?
    jeg har leget en selv....1 x1 meter....bare 1 uke om gangen.

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Er litt ettersom hvordan og størrelse, Prisen for akrylplate 70x100cm 10mm bredde = 2364,- + mva

      Slett
  2. Hei, WOW så kul! Gratulerer! takk for koselig hilsen:-) klem Siv:-)

    SvarSlett
  3. Sån ønsker eg meg,det er jo så oversiktlig og flott:))heldige du er som har fått kjøpt et slik!
    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Å kjempe fin, jeg og ønsker meg en slik:) Har glemt helsestasjon to ganger nå, så trenger absolutt en planlegger:) hehe

    Ønsker dere en fantastisk fin uke♥
    klem mari

    SvarSlett
  5. Lekker ukeplan! Jeg har laget en selv, men den er mye enklere og kjipere... :)
    -Mari

    SvarSlett
  6. Så kjekt!

    Håper du har en fin kveld også :)

    SvarSlett
  7. SÅ FIN! Kul og praktisk kalender. Skjønner godt du er fornøyd med resultatet.

    God mandagskveld, det som er igjen av den :)

    Klem, Lise

    SvarSlett
  8. Søteste linselusa, og kjempekul kalender! En sånn kunne vi trenge også :D
    Ønsker deg en fin velplanlagt uke =)

    SvarSlett
  9. Så stilig denne var! Sånn kunne jeg også tenkt meg!
    Tusen takk for at du stemmer på meg i kjøttsauskonkurransen!

    Ha en herlig uke videre!

    Klem

    SvarSlett
  10. Yes!!!! Akkurat den treng eg også:))) Takk for tips. Både praktisk og stilig;)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  11. Takk for koselig kommentar fra deg!:)
    Dette så kjempepraktisk ut!:)(Hadde jeg også virkelig trengt!):)Og greit når det ser fint ut i tillegg!:)Håper du får en nydelig uke:)Mange klemmer:)

    SvarSlett
  12. Du, den så skikkelig flott ut, morsomt å lage eget design...så er det jo flott at du kan ha den i mange år frem i tid!
    Takk for koselig besøk hos meg...det er hytte vi bygger, men det tar sin tid iallefall.
    Ha ei koselig uke.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  13. UTROLIG PRAKTISK OG FIIIN, EN SLIK ØNSKER JEG MEG OG!

    SvarSlett
  14. Disse er så praktiske! Bruker mye oversiktshjelpemidler og har både dagsplaner, ukesplaner og månedsplaner, men ikke en slik - *ønsker meg*:)
    Artige bilder på planen!

    Fin kveld til deg
    og god onsdag,
    klem:)

    SvarSlett
  15. Hei :)

    Så stilig denne er da! Jeg må også ha oversikt, men jeg bruker ukesplanlegger, for jeg orker ikke å se en hel måned av gangen hehe :) Jeg har visst nok med uke for uke ;)
    Jeg syntes bildene dine også ble knallbra og morsomme :)

    Ønsker deg en flott onsdag, klem :)

    SvarSlett
  16. Den var jo helt super- en slik skulle alle hatt, ihvertfall familier med barn i den aldreren da de skal alt :) og egen kolonne for middag- smart :)

    Nesten så jeg ønsker meg en slik selvom nå er det bare meg og mann som bor her, bortsett fra hunden da og barnebarnet som er på overnatting inne i mellom :)


    Ønsker deg en super dag

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  17. Kjempefin og smart med stor kalender.
    Vi har en lignende ukeskalender på kjøkkenet og det blir litt for lite, kanskje jeg skulle bestilt meg en månedskalender i stedet.
    Ha en fortsatt god uke.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  18. Utrolig kult og veldig praktisk! :)

    klem til deg!

    SvarSlett