torsdag 14. februar 2013

Kjærlighet <3

Hva er lykke?

I dagens samfunn higer man ofte etter materielle ting og glemmer hva som er viktig og hva som gjør en lykkelig...

For meg er lykken i livet kjærlighet til mine kjære....
Vi har opplevd alle foreldres mareritt, vår sønn ble alvorlig syk 2 år gammel.
Legene brukte lang tid til og finne ut hva det var...Kawasaki syndrom.
For og gjøre den historien kort, er vi glad han overlevde...fikk utposninger på aorta og måtte bruke blodfortynnende medisiner.

Flere ganger har han vært alvorlig syk, bodd mye på sykehus...fikk også diagnosert Chrons for noen år tilbake.
Går bra med han nå, lever med sykdommmen og vokser grunnet næringsdrikker...

Etter at jeg var i sykkelulykken i sommer fikk vi ennå en oppvekker på hvor skjørt livet er..

Livet kan bli snudd på sekunder!
Mange som har det tøft i livet, det skal man ikke glemme...
Vi har det veldig bra :)


Setter derfor pris på livet og familien, i dag er det valentinsdagen...derfor følte jeg for og skrive litt om dette!



Lev livet, sett pris på det du har og ta vare på de små øyeblikk og gode minner!

13 kommentarer:

  1. Ønsker dere en kjempe fin Valentines dag:)

    SvarSlett
  2. Ja livet kan skifte så brutalt og fort! Godt at alt har gått bra med dere :) Man får seg noen skikkelige vekkere iblant, og de kan snu innstillingen til livet og de rundt oss ganske mye!
    Herlige bilder du har her :)

    Ønsker dere en flottere dag :) klem

    SvarSlett
  3. Det er så viktig å ha kvarandre og når virkelig noko alvorlig skjer så ser ein så lite det matrielle teller,det å ha kvarandre og folk ein kan støtte seg til,viktig!
    God og varm klem til deg:)

    SvarSlett
  4. Så fint skrevet : ) Fikk meg til å tenke...

    Livet kan definitivt være brutalt,
    og tid, nærhet og kjærlighet til hverandre er så absolutt viktig.

    Godt det har gått bra med dere!

    Kos deg MASSE med familien <3 hilsen Silje.

    SvarSlett
  5. Takk for du ville dele dette med oss♥ Å ta vare på hverandre er så viktig. Etter vi fikk Isak har jeg tenkt mye på dette, tenk om det skjer han eller oss noe. Så nyt dagen i dag og sett litt ekstra pris på hverandre♥ Klemmer fra Mari

    SvarSlett
  6. Matrielle ting betyr veldig lite i forhold til familie og venner. Helt enig!! Ha en fin dag.

    SvarSlett
  7. Nydelig skrevet og så sant, så sant!

    Ønsker deg en fortryllende alle hjerters dag, fine du <3
    -Maiaklem

    SvarSlett
  8. Å så vakkert,og så sant!Godt med en liten oppvekker i en hverdag med store drømmer ;)
    Det er tross alt dette livet handler om....kjærligheten til familien,og familiens beste!
    Likevel håper jeg litt ekstra romantikk streifer din vei i dag ;)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  9. Flott innlegg....mange av oss vet ikke hvor godt vi har det før det nesten er for sent. Vi har en tendens til å ta alt som en selvfølge.

    SvarSlett
  10. Uff ja livet er skjørt. Bare så synd vi glemmer det ofte i hverdagen.
    Godt dere har det bra nå:)

    Takk for tips til omgangssyken. Krysser fingrene for natten:)

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  11. Å,fint innlegg vennen.
    Tenk at du også har vært igjennom så mye.
    Jeg ser du skriver at sønnen din har Chrons..jeg har selv ulcerøs colitt..noe jeg aldri har skrevet om på bloggen.Det er nesten det samme som Crohns.
    Heldigvis lever jeg veldig normalt med den sykdommen.
    Noen får bare altfor mye, men veldig bra at det går bra med han nå..og deg også.Du må ha hatt det helt forferdelig den tiden når han var så liten.
    Det er viktig å ta godt vare på gode stunder.
    Jeg mistet nettopp min kjære stemor for få mnd siden av kreft (mamma døde også av kreft da jeg var liten) så jeg tenker som deg,ta vare på gode stunder og vi må kose oss mens vi kan:)
    Mange varme og gode klemmer fra din bloggvenninne:)

    SvarSlett
  12. Så fint skrevet !!
    Noen ganger må en oppleve ting før en forstår hvor mye mann egentlig tar for gitt...
    Dine barn er heldig som har deg som mamma !!

    Klem Heidi



    SvarSlett
  13. Nydelig innlegg!
    Er såå enig med deg - lykken for meg er en helt vanlig hverdag, der vi er friske og raske, har det godt med hverandre og gode mennesker rundt oss. Det er dét som er viktig! Det har vi også atter en gang på en påminnelse om nå når Helge har vært så syk... Hverdagslykken er ikke til å kimse av! :-)) det er flest hverdager- gjør det beste ut av dagene :-))

    Godt at det har gått fint med sønnen også :-)

    Ønsker dere en fin helg!
    Varme klemmer

    SvarSlett