torsdag 7. februar 2013

Lysfat....

Et lite utvalg av hvordan jeg bruker lys, sommer som vinter!
Brenner store mengder av det, så gjør storinnkjøp på IKEA...
Blir ofte med mye mere når man er der.....min kjære hater å dra dit, han blir syk....uff stakkars :)

Her er fra Risør!



Dette er i Trysil!


Hjemme :)


Love!
Fant disse i Thailand på vår første tur uten barna :)

Brenner du mye lys?


Blir med dette med på Maia sin utfordring lysbrett.

Se flere flotte bidrag her:

http://www.fabelaktive.com/2013/02/manedens-utfordring-lysbrett.html

9 kommentarer:

  1. Så fine lysbrett du har.
    Likte veldig godt det med stjernene.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  2. jeg har et stort forbruk på lys....elsker det!

    lykketil i utfordringen!

    klem tone

    SvarSlett
  3. Så nydelig! Elsker å bruke lys. Er aller flinkest til å tenne lys på hytta!

    Ha en herlig kveld!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så flott:)lys må ein ha for det både lyser opp og gir så fin stemning:)
    Ønsker deg ein fin kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Oj, så mange fine lysbrett!

    Fin kveld.
    klemklem

    SvarSlett
  6. Her var det mye fint ja, lekkert! Hehe, måtte le da du skrev at det startet brann(!) i symaskina di! uff da! :)Godt det brenner godt i lysene dine istedet! hihi:)

    Klem til deg!

    SvarSlett
  7. Heisann.
    Her var det mange fine lysbrett ja - og jeg kjenner meg så absolutt igjen i at mannen liker dårlig en tur innom IKEA. Han er glad alle bursdager til brødrene sin legges til søndager.. Jeg elsker lys- og tenner for 10 te lys hver kveld..Lykke til med utfordringen
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  8. Vi brenner litt lys, men ikke i overflod...ikke har jeg lysbrett heller. Lykke til med utfordringen.

    SvarSlett
  9. Hihi,kjenner jeg rødmer og knuser litt når jeg tenker på hvor mange lys som kan være tent her på en kveld...merkelig nok har vi ikke fått stearinforgiftning enda ;)
    Men finnes det noe koseligere da,spesielt når det er mørkt ute??gleder meg allerede til i morgen kveld,fredag,nyvaskede og ryddig,god mat,familien samlet og tenne lys :)
    God helg til dg også!
    Toveklem/)

    SvarSlett