torsdag 21. februar 2013

Min fineste morgenøyeblikk :)

Når vi er på hytten har vi god tid!
Lar ungene sove litt lengre :)
Stille og rolig morgenstund, så deilig.
Jeg står opp og steker rundstykker, tar en kopp kaffe og lufter Bella.
  

Med denne utsikten blir man jo bare glad :)




Fyrer opp i peisen, som vi snart skal bytte ut...
Er vel det siste som mangler på vår totalrenovering av hytten...uten om litt lister og fug av noen fliser...ting tar tid ( lett for at småting som lister osv blir satt litt på vent...)


Nå skal barna få litt mat, så skal de ut i bakken.

Sol, ski, snowboard og ferie i Trysil, det er bare og nyte livet!

Mitt bidrag i NIB sitt utfordring.
Se her for flere flott bidrag:


14 kommentarer:

  1. Høres ut til at dere har det helt perfekt! Det er slik ferier skal være, nyte i rolig tempo.
    Kos dere videre :)

    SvarSlett
  2. Kos dere masse :) hærlige bilder :) klems Diana

    SvarSlett
  3. Herlig herlig! Ser helt nydelig ut!

    SvarSlett
  4. åå, så innmari HERLIG!
    Nesten som å være der selv når jeg scrollet meg nedover innlegget :D digg!

    Kos dere MASSE : ))

    hilsen Silje.

    SvarSlett
  5. å det så ut som lykke, ønsker meg sånn en hytte:) Nyt deilige dager på fjellet:) klem mari

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder:)
    Kos dåke masse på ferie:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  7. Hei, WOW herlige bilder og stemning hos deg. Takk for koselig hilsener hos meg! Fortsatt god vinterferie! klem Siv:-)

    SvarSlett
  8. Nå kjenner jeg at jeg gjerne skulle vært på fjellet.
    Kos dere.

    Klem

    SvarSlett
  9. Herlige ferie bilder her hos deg. Jammen er det deilig med vinterferie, selv om vi bare er hjemme i år. :) Skulle gjerne ha spent på meg ski og tatt en lang skitur, men det får bli en annen gang.

    Kos dere masse.
    Klem Eline.

    SvarSlett
  10. Ååå..Så herlig* Slike øyeblikk må man bare ta vare på og nyte:)
    Fin uke til deg. Her vestpå må vi vente til neste uke for vinterferie:)

    SvarSlett
  11. Så deilig! Kos dere masse videre i ferien!:)
    klem

    SvarSlett
  12. Åh, her var det masse godstemning, får bare lyst til å være med:)

    SvarSlett
  13. Det så lunt og deilig ut!
    Skikkelig NYT!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett