fredag 22. februar 2013

Opp i det blå!

Solen skinner ute, fortsatt noen dager igjen av vinterferien....

For et par år siden var min mann og mine barn så heldige at de fikk en helikoptertur her i Trysil med en bekjent som hadde helikopter her oppe.
Tok masse bilder, gøy og Trysilfjellet fra luften :)


Her er Trysil fra luften!



Vi rammet inn et av bildene som vi fremkalte på lærret fra nfoto.
Ikke så lett og ramme inn selv...men med litt tolmodighet og mange stifter så ble ikke så værst.

http://www.nfoto.no br />




I natt da min kjære kom opp hit etter å vært hjemme og jobbet denne uken traff han på flere elg, store og flotte dyr.
Får kjøre pent så man ikke får nærkontakt med de....

God helg!

5 kommentarer:

  1. Åh så heldige dere var å fikk ta turen med helikopteret. Det er jo så gøy. På sommerleirene som vi er med på er helikoptertur leirens største begivenhet. ;)Flotte bilder dere fikk tatt fra luften.

    Huff, ja elgene skal man passe seg for, jeg har hatt en på panseret selv, men det gikk heldigvis bra for oss begge. ;)

    Ha en flott helg.
    Klem Eline. ;)

    SvarSlett
  2. Det hørtes moro ut:) Her i Kodal er det også mye elg, møtte stadig en elg når jeg gikk til skolen som liten. Hjelp og redd jeg ble*smile* Ønsker dere en god helg♥ klem mari

    SvarSlett
  3. Det hørtes gøy ut med helikoptertur....skogens konge er et vakkert skue i levende live. Jeg har ogsåvært så heldig å se den flere ganger.

    God helg til deg og dine.

    SvarSlett
  4. Må ha vært en stor opplevelse å være sååå høyt til vers:)
    God helg!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  5. Det må ha vert ein fantasisk opplevelse. Stilige bilder og. :)

    SvarSlett