tirsdag 19. februar 2013

Sol og snø....

Vinterferie, sol og snø!
Hyttekos i Trysil :)

Skiltet laget jeg selv, passer så bra til vårt Winter Wonderland.


Flotte forhold i bakken, synd jeg ikke får stått i bakken selv i år.
Da er det bra barna kan kose seg i bakken uten meg, så får jeg heller håpe jeg er bra nok i armen neste år :)


Mine barn koser seg i bakken på ski og snowboard, kommer slitene med røde kinn hjem etter en dag ute!


Øvelse gjør mester.....må regne med litt knall og fall skal man skal bli flink.
Skiene sto igjen ved hoppet i parken :)
He,he...tar det med et smil og prøver flere hopp!

Carpe diem.

6 kommentarer:

  1. Har vært på hver vår hyttetur vi da :)Bare at jeg er hjemme igjen..

    Sol og smø er veldig pent- men godt det øyeblikkelig er vår !

    Flott skilt du har laget :)

    Ønsker deg en flott uke


    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Det så herlig ut :) Har dere hytte på Trysil?

    Kos dere og nyt vinterferien

    Klemmer fra Nina
    drømmevillaen.no

    SvarSlett
  3. Så flott skilt du har laget da :)

    Kos dere på hyttetur!

    SvarSlett
  4. Å så herlig dere har det! Kos dere videre. Vinterferie på oss neste uke, gleder oss.

    Nydelig skilt!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Bedre kan det vel ikke bli?Som jeg skulle ønske mine hadde slakomutstyr...neste år bare måååå vi kjøpe!!!Kribler når jeg ser bildene av ditt winter wonderland!Perfekt skilt!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett