søndag 3. februar 2013

Sommerdrømmer!

Sitter og drømmer litt om sommeren :)
Varme sommerdager, lage og spise mat ute!
Sommerkvelder med fyr i utepeisen.


Min flinke mann har snekret utekjøkkenet og murt opp utepeisen.
Vi har en kokeplate her, der lages det mye mat!
Brukes flittig fra tidlig vår til sen høst :)


Paviljongen er koselig om kvelden, holder seg litt varmere der inne.
Her var det jentefest for min datter.



Daybeden er jeg veldig glad i, brukes mye av meg ( jeg har førsterett...he,he).


Lengter du etter sommeren?

8 kommentarer:

  1. Egentlig lengter jeg ikke etter sommeren.Men....når jeg kommer over deilige sommerbilder som for eksempel slik som dine her,da slår lengselen akutt til likevel.Gleder meg til varme,sol,sommer,blomster,hage....alt det deilige:)
    Planene fremover for vår g sommer er som vanlig mange og store så det skal bli deilig å komme i gang ja:)
    Men...det blir vel vinter en stund til,får vel gjøre det beste ut av det så lenge!
    Utestedet ditt ser helt herlig ut...spesielt dn daybed'en var ytterst forlokkende;)
    Toveklem;)

    SvarSlett
  2. For et herlig uterom dere har.
    Likte godt utekjøkkenet, så praktisk og koselig.
    Blir fint med sommer etterhvert:)

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  3. Jeg tittet tilbake på Instagrambilder i dag og det fikk meg til å lengte mot vår og sommer. Dessuten har det vært skikkelig surt vær i Bergen i dag, med sludd!

    Håper du har en fin søndagskveld:)

    SvarSlett
  4. Ja, jeg lengter veldig også! og den daybeden så veldig god ut - det er noe med møbler som man kan "slenge" seg i:-)

    Fin søndag!

    SvarSlett
  5. heldige du som har utekjøkken .....ønsker meg :-)

    flott uterom har du og jeg er litt misunnelig!!!

    klem tone

    SvarSlett
  6. For noen herlige sommerbilder! ELSKER!
    Jeg lengter etter sommeren jeg også :)

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken!
    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  7. Åh ja. Jeg lengter etter sommeren. Kulden drar ut energien av meg så jeg kan nesten ikke vente til solen begynner å varme igjen. Så lekkert utekjøkken dere har. Flott fontene også, jeg elsker fontener. Gleder meg til å få satt opp min egen fontene. ;)

    Ønsker deg en flott uke. ;)
    Klem Eline. ;)

    SvarSlett
  8. Så herlige sommerbilder - skjønner godt at du koser deg i
    disse omgivelsene:)
    Så praktisk og koselig med utekjøkken og peis:)

    Ønsker deg en finfin ny uke:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett