fredag 15. februar 2013

Uteplass...

Hyttekos, sol og sommer...
Her ser du hvordan våre dager og kvelder er på Risør ferietun :)

Utedusj til varme sommerdager.


En liten koseplass...


Her koser ungene seg med filmkvelder og spill....

Koser oss med god mat og vin...


Ønsker meg svømmebasseng, men enn så lenge får det være til fuglene....


Griller mye på utekjøkkenet som min kjære har laget.


Blomster må man jo ha.


Driveved både her og der...


Kvelden senker seg og vi tenner masse lys både ute og inne!

Hyllen har jeg laget av drivved, min kjære mener jeg er litt gal som finner så mye rart...men blir fornøyd når det er ferdig.

Carpe diem!

Mitt bidrag til Franciskas vakre verden sin utfordring!

Se flere flotte uteplasser her:

http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/02/har-du-et-fint-uterom-da-kan-du-vinne_1.html

8 kommentarer:

  1. Å som dere er heldig, nydelige bilder:) Drømte meg litt bort her nå, til sommer og fine kvelder♥ Ønsker dere en fantastisk helg♥ varme klemmer fra Mari

    SvarSlett
  2. fy flate som jeg gleder meg til sommeren :-)
    du har en fantastisk uteplass!

    klem tone

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott sted du viser fram! Nå gleder jeg meg til sommeren :)
    Ha en fin fin fredag.
    Klem

    SvarSlett
  4. For et herlig sted, fantastisk.
    Flott bidrag.

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  5. Fantastisk flott sted, tenker dere koser dere der.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  6. Fantastisk nydelig sted! Strålende helg ønskes deg! Klem fra Nina

    SvarSlett
  7. Hei, WOW så nydelige bilder og vakkert sted....skjønner godt at det er ditt drømmested! God helg til deg! klem Siv:-)

    SvarSlett
  8. Wow for en lekker plass.

    Lykke til i utfordringen!

    Takk for koselige hilsner på bloggen.

    Klem og gode ønsker til deg.

    Klem Annfrid

    SvarSlett